Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش گفت: امنیت و آسایش مرزنشینان، اولویت ما است.

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ علی حاجیلو  روز جمعه در حاشیه‌ اعزام تجهیزات زرهی و توپخانه‌ای به مناطق مرزی شمالغرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تنش بین دو کشور همسایه در شمال کشور، اظهار کرد: ماموریت داریم بررسی کنیم تا آسایش مرزنشینان زیر سوال نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مجموعه قرارگاه منطقه شمالغرب، نیروهایی را که نیاز بود برای پایش در منطقه حضور پیدا کنند، آماده کرده‌اند که بخش عمده‌ای از آن‌ها قبلا حضور یافته‌اند، با توجه به ساختار سازمان و نیروی پیش بینی شده ، بخشی از نیروها هم در حوزه‌ی زرهی منطقه شمالغرب در این ماموریت شرکت دارند.

وی در خاتمه ضمن تبریک هفته‌ی وحدت، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اصل صریح قانون اساسی وظیفه‌ی دفاع از میهن اسلامی و مرزهای جمهوری اسلامی ایران  را داشته و مسئولیت دارد در برابر هر گونه تعرض و تعدی دشمن، دفاع کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرارگاه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۷۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست. 

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.   

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم
  • رفع نقص ۱۵۰۰ دستگاه کارتخوان و ۳۰۰ پین پد در منطقه سبزوار