Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:42:14 GMT

شفر به خاطر هواداران هم حاضر به همکاری نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۰۱۳۰

شفر به خاطر هواداران هم حاضر به همکاری نیست

بعد از اینکه وکیل شفر حاضر نشد تاییدیه واریز پول باشگاه استقلال بابت طلب شفر را اعلام کند تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال قبل از آغاز لیگ بیستم باز شود، باشگاه استقلال امروز نامه‌ای رسمی به فیفا ارسال کرد و تمامی مستندات و مدارک واریز پول به حسابی که شفر اعلام کرده بود را پیوست نامه کرد تا فیفا بعد از بررسی اعلام رای نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال با مستنداتی که دارد، کلیه طلب شفر را واریز کرده و به حساب وکیل ایشان این پول نشسته است.

متاسفانه تلاش‌های مسئولین باشگاه استقلال مبنی بر اقناع وکیل شفر و همکاری آن‌ها برای دادن تایید پول تا این لحظه به ثمر نرسیده و وکیل شفر حاضر به همکاری نیست. به نظر می‌رسد وکیل شفر قصد عقده گشایی و به نوعی گروکشی دارد. چراکه او، شفر و ساشا شفر فکر نمی‌کردند در پرونده ساشا شفر از سوی فیفا محکوم شوند.

متاسفانه شفر به خاطر هواداران پر شور استقلال هم حاضر به همکاری نیست! اگر شفر با استقلال همکاری می‌کرد امروز پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز می‌شد.

امیدواریم با توجه به مدارکی که به فیفا ارسال شد و سوئیفت‌های واریزی که حتی بیشتر از مبلغ درخواستی شفر بوده است، فیفا، شفر را ملزم کند تا با ارسال نامه‌ای رسمی، پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند.

خاطر نشان می‌شود باشگاه استقلال در خصوص پرونده جباروف و باشگاه پاختاکور هیچ مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: یک گزینه جدید برای مدیرعاملی باشگاه استقلال؟

253 251

کد خبر 1452292

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال وینفرد شفر باشگاه استقلال وکیل شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)

سرمربی استقلال با انتشار یک عکس خاص به هواداران این تیم پیام ویژه‌ای داد.

به گزارش خبرورزشی،‌ استقلال همچنان صدر نشین رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و توانست از کمند شمس آذر قزوین هم بگذرد. در چنین شرایطی جواد نکونام با انتشار عکسی از یکی از هواداران خاص استقلال که متاسفانه دارای معلولیت است، پیرامون ادامه وضعیت آبی‌پوشان در لیگ برتر به هواداران این تیم پیام داد و نوشت: به عشق شما می‌جنگیم.

جواد نکونام از اولین روزی که سرمربی استقلال شده همواره برخورد بسیار خوب و محبت آمیزی با هواداران معلول استقلال داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نکونام: می خواهم تا آخر استقلالی بمانم چرا نکونام نیمکت‌ نشین بود؟

دیگر خبرها

  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • منتظریم استقلال پشت سید حسین در بیاید
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)