Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:26:48 GMT

آرتتا: باید خیلی مراقب جک گریلیش باشیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۰۴۰۰

آرتتا: باید خیلی مراقب جک گریلیش باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از هافبک استون ویلا یعنی جک گریلیش تمجید کرد .

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حالی یکشنبه از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا خواهد بود که نتایج خوب اخیر تیم میکل آرتتا هواداران توپچی ها را به آینده بسیار امیدوار کرده است؛ تا جایی که حتی پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با لیورپول از آرسنال به عنوان تیمی متحول شده یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استون ویلا گفت: " فکر می‌کنم که بازیکنان استون ویلا درک بهتری نسبت به یکدیگر دارند. آنها مدت زمان طولانی با سرمربی خود کار کرده اند. شما می‌توانید تلاش آنها برای موفقیت را مشاهده کنید و من فکر می‌کنم که استون ویلا واقعاً تیمی قوی به نظر می‌رسد.

 

ازطرفی جک گریلیش یک استعداد فوق العاده و بازیکنی عالی است. او بازیکنی است که می‌تواند در هر لحظه از بازی تفاوت را ایجاد کند. جک این شخصیت را در برابر هر تیمی و هر زمینی از خود به نمایش می‌گذارد و تفاوت ها را رقم می‌زند بنابراین ما باید مراقب باشیم."

 

 

 

 

آرتتا در ادامه گفت: " عالی خواهد بود اگر پیش از وقفه بازی‌های ملی به پیروزی برسیم. بدیهی است که این اتفاق باعث می شود که شرایط تیم در این مدت بسیار بهتر باشد. همچنین سبب می‌شود که شما به موقعیت تان در جدول بیشتر فکر کنید و امیدوار شوید چرا که بازی‌های مهم دیگری نیز وجود دارد. ما مقابل تیم استون ویلا کار دشواری پیش رو داریم چرا که طی ماه‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده ایم. آنها در بازار نقل و انتقالاتی بسیار هوشمند عمل کردند و نسبت به سال گذشته قویتر شده اند."

مایکل آرتتا استون ویلا جک گریلش آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا استون ویلا آرسنال استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا باشد زیبا است، مورینیو باشد اتوبوس دوطبقه!‏
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم