Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تراکتور در هفته نخست لیگ بیستم از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت و با تساوی بدون گل مقابل این تیم متوقف شد.

شاگردان علیرضا منصوریان در جریان این دیدار بارها دروازه نفت مسجد سلیمان را تهدید کردند، اما بدشانسی مانع از گلزنی تراکتور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو تیم در لیگ‌های هجدهم و نوزدهم هم در هفته اول به مصاف هم رفته بودند که هر دو مسابقه با تساوی خاتمه یافته بود.

در این دیدار که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد، داور دو صحنه مشکوک را در درون محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان برای تراکتور پنالتی تشخیص نداد تا صدای اعتراض تراکتوری‌ها دربیاید.

باران خط‌های زمین چمن را شُست. هر تیم در هر نیمه دو بار می‌توانست از پخش صدای هواداران خود بهره ببرد که در نیمه اول این امر از ذهن تراکتوری‌ها فراموش شده بود.

بارش شدید باران در نیمه دوم شدت یافت طوری که در عملکرد بازیکنان نیز تأثیر منفی گذاشت و ضریب اشتباهات بالا رفت.

محمد مهدی قنبری در دقیقه ۶۴ به جای سعید مهری وارد بازی شد تا اولین تعویضی فصل تراکتور باشد.

سید مهدی سیدعلی قضاوت این دیدار را برعهده داشت که سعید مهری و احسان حاج‌صفی از تراکتور و محمد بلبلی از نفت را با کارت زرد جریمه کرد.

مسعود شجاعی به دلیل محرومیت امروز در جایگاه تصویربرداری صدا و سیما حضور داشت و با استرس فراوان نظاره گر کار تراکتوری‌ها بود. جنب و جوش مسعود شجاعی به سوژه عکاسان تبدیل شده بود.

کد خبر 5065015

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال تراکتور ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب مزارع گندم به لطف باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عزیزان افزود: پیش بینی می‌شود از ۶۵ هزار هکتار زمین آبی و ۹۲ هزار هکتار دیمی، ۴۰۰ هزار تن گندم تولید شود که سهم شهرستان دهلران بیش از ۲۰۰ هزار تن است.
وی اضافه کرد: با وجود بارندگی‌های سیل آسا به ویژه در این شهرستان و تخریب ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های کلزا و گندم، تولید در این دو بخش کاهش نداشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • تصویری ترسناک از فرونشست زمین در یزد پس از بارش شدید باران
  • عکس/ فرونشست زمین بر اثر بارش باران در یزد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین