Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم پرسپولیس گقت: داور کاملاً در نیمه اول روی مخ بشار رسن بود و خیلی سوت می‌زد.

خبرگزاری میزان - وحید امیری درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل سایپا در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همه بازیکنان حریف خوب بودند به ویژه دروازه‌بان‌شان که عکس‌العمل‌های خوبی داشت.  این تیم با لایه‌های زیادی دفاع می‌کرد و به همین دلیل کارمان سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر می‌کنم با وجود ۱۰ نفره شدن تیم‌مان تا دقیقه ۹۰ توانستیم روند خوب خود را ادامه بدهیم، اما بدشانس بودیم و توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

این هافبک باتجربه پرسپولیس درباره درگیری‌های این دیدار گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم، به نظرم داور بهتر می‌توانست بازی را مدیریت کند و با بازیکنان رفتار بهتری داشنه باشد. رفتار داور سبب شد تنش‌ها و سر و صدا در زمین بیشتر شود و بر سطح فنی بازی نیز تاثیر منفی گداشت.

امیری درباره میزان امیدواری برای بخشش محرومیتش و احتمال بازی کردنش در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: با تمام احترامی که برای مسئولان فدراسیون قائل هستم، قدرتی در AFC نداریم و همین موضوع را در ماجرای آل‌کثیر دیدید.  آل‌کثیر نیز کاری انجام نداده بود و ۱۰ سال است این خوشحالی را انجام می‌دهد، اما خیلی راحت وی را محروم کردند.

امیری افزود: در تیم خیلی بزرگی بازی می‌کنیم و باید برای هواداران پرسپولیس بهترین نتایج کسب کنیم. این موضوع وظیفه ما را سخت‌تر می‌کند و خستگی هم وجود دارد، اما مطمئن باشید اینگونه نمی‌ماند و پرسپولیس روز به روز بهتر می‌شود.

وی درباره وضعیت ورزشگاه شهید دستگردی اظهار کزد: امسال به دلیل  شرایط کرونا این اتفاق افتاد. زمین ورزشگاه دستگردی البته کیفیت نداشت و سفت بود. به زانو و کمر ما مقداری فشار آمد و به همین دلیل از برگزاری بازی در این زمین راضی نیستم.

کمال کامیابی‌نیا نیز در مورد این مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود و ما موقعیت زیاد داشتیم، ولی نتوانستیم استفاده کنیم.  شرایط هفته‌های اول خیلی سخت است. امیدوارم در ادامه راه جبران کنیم.

کامیابی‌نیا در مورد داوری مسابقه اظهار داشت: داور متاسفانه خیلی سوت می‌زد، بازی را متوقف می‌کرد و کارت زرد‌های بی مورد می‌داد. او داور الیت آسیا است. داور کاملا در نیمه اول روی مخ بشار بود یا به نوراللهی کارت داد. باید روانشناسی داشته باشند. داور با بازیکنان ما بد صحبت می‌کرد.

وی در مورد اخراجش گفت: اخراجم اصلا درست نبود. هم کارت زرد اول و هم کارت زرد دومم درست نبود. به خدا نمی‌دانم چه بگویم. نه اعتراض می‌کنیم و نه کاری دیگر، داوران هم باید مراقب باشند. اینطور نمی‌شود. زمین هم اصلا خوب نبود. توپ پله می‌شد و نمی‌توانستیم زمینی پاس بدهیم.

بیشتر بخوانید: توقف پرسپولیس مقابل سایپا در اولین آزمون لیگ بیستم/ درخشش منادی مانع برد تیم ۱۰ نفره یحیی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس وحید امیری کمال کامیابی نیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس وحید امیری کمال کامیابی نیا کامیابی نیا کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم

به گزارش ورزش سه، هافبک باتجربه ذوب آهن پس از پیروزی مقابل آلومینیوم در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و ضمن خوشحالی از پیروزی این تیم نسبت به آینده خوشبینانه صحبت کرد.

ویدئو: 330639

کامیابی‌نیا درباره شرایط فنی بازی با آلومینیوم گفت: بازی با فکر و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم، نیمه اول هر دو تیم با احتیاط بازی می‌کردند و در نیمه دوم با صحبت‌هایی که سرمربی تیم با ما داشت توانستیم به بازی برگردیم و توانستیم تمام دستورات تاکتیکی را انجام دهیم و در دقایق پایانی گل بزنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

کامیابی‌نیا نسبت به شرایط داوری این مسابقه اظهار نظر کرد و گفت: استادیوم خلوت است و این روی داوران تاثیر دارد، امروز داور مسابقه خوب قضاوت کرد و به او تبریک می‌گویم، امیدوارم داورها در بازی‌های بعدی مسلط باشند و هر تیمی که زحمت می‌کشد بتواند موفق باشد.

کامیابی‌نیا درباره دیدار حساس با تراکتور در جام حذفی گفت: باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، تا فردا بردمان را جشن بگیریم و بعد از آن آماده مسابقه با تراکتور شویم و با تمرکز کامل به بازی با تراکتور برسیم، فکر می‌کنم بتوانیم در جام حذفی شگفتی‌ساز باشیم.

دیگر خبرها

  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)