Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@00:43:16 GMT

پایان مصدومیت و بازگشت جهانبخش(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۰۷۸۵

ستاره ایرانی برایتون به لیست نفرات تیمش در رقابت‌های لیگ جزیره بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه فالمر به مصاف تیم قعرنشین برنلی خواهد رفت.

 

وینگر ایرانی برایتون که طی چهار هفته اخیر لیگ جزیره به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران جزو فهرست تیمش نبود، امشب به لیست برایتون مقابل برنلی بازگشته و روی نیمکت دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علیرضا جهانبخش در سه هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس سه حضور تعویضی داشت و یک پاس گل مقابل منچستر یونایتد داد و در سه دیدار جام اتحادیه نیز از ابتدا به میدان رفته بود.

 

تیم فوتبال برایتون با یک پیروزی، دو مساوی و چهار باخت در این فصل ۵ امتیاز دارد و در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

علیرضا جهانبخش برایتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...

علیرضا جهانبخش در ثانیه های پایانی بازی قطر شوتی فنی زد که با بدشانسی به تیر دروازه خورد

طرفداری | تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دراماتیک و نفس‌گیر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قطر میزبان شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی که تا ثانیه‌های پایانی با هیجان دنبال می‌شد، علیرضا جهانبخش در آستانه رقم زدن یک بازگشت رویایی برای ایران بود، اما ضربه او در دقیقه 12+90 به تیرک عمودی دروازه قطر برخورد کرد و ایران با حسرت، از رسیدن به فینال بازماند.

ایران در این بازی با گل سردار آزمون در نیمه اول پیش افتاد، اما قطر با درخشش اکرم عفیف، دو گل در نیمه اول به ثمر رساند و بازی را به سود خود برگرداند.

در نیمه دوم، علیرضا جهانبخش با پنالتی، کار را به تساوی کشاند، اما ایران در بدترین موقع ممکن، گل سوم را از قطر دریافت کرد.

در ادامه، اخراج شجاع خلیل‌زاده در وقت‌های تلف شده، کار را برای ایران سخت‌تر کرد و در نهایت، ضربه جهانبخش در ثانیه‌های پایانی به تیرک دروازه برخورد کرد تا ایران با حسرت، از جام ملت‌ها کنار برود.

اگر شوت جهانبخش در دقیقه 14+90 وارد دروزاه قطر می شد، بازی به وقت های اضافه می کشید و شاید پنالتی ها رقم زننده برنده بازی بودند. در هر صورت این شوت به تور دروزاه قطر نرسید تا عنابی ها در خانه به فینال صعود کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود