Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@06:48:30 GMT

ایده معلم جوان دهدشتی در آموزش مجازی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۰۹۴۵

ایده معلم جوان دهدشتی در آموزش مجازی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،ایمان قنبری معلم جوان دهدشتی با جدیت به پرورش خلاقیت دانش‌آموزان می‌پردازد.

این معلم خوش فکر برای اینکه خلاقیت و مهارت دانش‌آموزان را پرورش دهد  طرح‌های ابتکاری جالبی بکار می‌گیرد تا ذهنیت دانش‌آموزان خود را با روش‌های مختلف رشد دهد.

ایمان قنبری در این خصوص به فارس گفت: برای اولین بار در کشور اخبار یک مدرسه را در قالب رسانه صوتی و تصویری تولید و توسط دانش آموزان اجرا و پخش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی گفت:رشد مهارت‌های کلامی و اعتماد به نفس دانش آموزان از اهداف این طرح است.

قنبری ادامه داد: هدف نیوز ابتکاری است که برای اولین بار در سطح کشور در مدرسه اخبار مدرسه در قالب رسانه صوتی و تصویری به مخاطب ارائه می‌شود.

معلم نمونه کهگیلویه رشد ذهنی دانش آموزان را زا دیگر اهداف طرح برشمرد و افزود: دانش‌آموزان با مهارت‌های گفتاری، گویندگی و اجرا و خبرنگاری آشنا می‌شوند.

وی در خصوص بازه زمانی پخش این برنامه تصریح کرد: برنامه رسانه‌ای مدرسه به صورت ماهیانه تهیه و اکران و عوامل اجرا به صورت چرخشی انتخاب می‌شوند.

ایمان قنبری پیش از این در جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره فیلم رشد و مسابقات کشوری فیلم کوتاه فرهنگیان سراسر کشور موفق به کسب رتبه اول شد.

انتهای پیام/82016

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ایده پردازی خلاقیت در مدرسه آموزش مجازی اخبار مدرسه هدف نیوز فارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟

مدارس آموزش از راه دور نوعی از مدارس هستند که یادگیری آموزش در آن‌ها غیر حضوری و برای افرادیست که به هر نحوی امکان حضور در مدرسه را ندارند و از راه دور به کمک اینترنت می‌توانند تحصیل جامانده خود را جبران کنند.

دوگروه دانش‌آموزان لازم‌التعلیم در شرایط خاص که امکان دسترسی به آموزش را ندارند و دانش‌آموزان بزرگسال، کسانی که بالای ۱۸ سال سن دارند و به هر دلیلی نتوانسته‌اند در مدارس عادی حضور یابند، می‌توانند در این مدارس ثبت نام و تحصیل خود را ادامه دهند.

احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه مدارس از راه دور مطابق آیین نامه‌های آموزشی مصوب شورای عالی آموزش‌وپرورش فعالیت دارند گفت: این مدارس موظف به برگزاری کلاس‌های هدایت آموزشی و رفع اشکال به ازای هر واحد درسی «۶ ساعت» در هر نیم سال تحصیلی هستند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بر حسب نیاز در مدرسه حضور پیدا می کنند افزود: برای هر دوره تحصیلی مشکلات حوزه آموزش آن‌ها حل می شود؛ البته آموزش چهره به چهره را در دوره‌های لازم التعلیم و واجب التعلیم دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی تعداد دانش آموزان تحصیل کننده در این مدارس را حدود ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور اعلام کرد و ادامه داد: آموزش این دانش‌آموزان با محوریت بزرگسالان است.

محمودزاده با بیان اینکه با توجه به مجوز کمیسیون خاص منطقه و استان حدود ۴۰۰۰ دانش‌آموز از تعداد کل محصلان این مدارس، لازم التعلیم (زیر ۱۸ سال) هستند گفت: این افراد امکان حضورشان در مدرسه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این مدارس تمام شرایط مدارس عادی را از نظر دروس و امتحانات نهایی و امتحانات داخلی و ... دارند افزود: شهریه مدارس از راه دور براساس شهریه ثابت و متغیر هر واحد درسی و بنا به پیشنهاد موسسان و تایید شورای نظارت استان تعیین می شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی ضمن اشاره به طرح مدرسه مجازی بزرگسالان در راستای کاهش تنوع مدارس گفت: بدنبال این کار هستیم چرا که هدفمان این است که همه بزرگسالان را در قالب مدرسه مجازی ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • سرانجام معلم بلاگرها چه شد؟
  • خط و نشان آموزش و پرورش برای معلم بلاگرها
  • تصویب یک ماده واحده درباره معلم بلاگرها | تعرض به حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان ممنوع
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟