Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوستانی که با مدیریت شان استقلال را بیچاره کرده اند در فضای مجازی به وسیله اجیر شده های خود به هواداران خط می دهند که مصاحبه طرفداری با احمد سعادتمند آرامش استقلال را در آغاز لیگ تهدید می کند. خنده دار است، آرامش استقلال را رفتار شما تهدید می کند که از عهده باز کردن یک پنجره بسته برنیامدید. طرفداری هرگز مدافع سعادتمند نبود و نیست و یک سرچ ساده نشان می دهد همکاران مان بیشترین نقدها را به عملکرد مدیرعامل سابق استقلال داشتند اما قرار نیست طرفداری مهر سکوت بر لب تمام دنیا بزند که شما در آرامش هیچ کاری نکنید و از سکوت محمود فکری سواستفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروید از فکری بپرسید آرامش تیمش را مصاحبه احمد سعادتمند علیه عضو هیات مدیره استقلال تخریب کرده یا عملکرد همین عضو هیات مدیره که باعث شده تا این ساعت کادر فنی نداند چه کسی قرار است در ترکیب استقلال بازی کند؟ مگر عضو هیات مدیره قرار است فردا برای استقلال به میدان برود که حرف های سعادتمند علیه او به استقلال لطمه بزند؟

احمد سعادتمند سه شنبه گذشته مهمان طرفداری بود. مدیرعامل سابق استقلال با مدارک و مستندات به طرفداری آمد و سعی کرد به پرسش های فرزام محمدعلیها، خبرنگار طرفداری پاسخ بدهد. جدا از چند پرسشی که با طرح شان، سعادتمند تقاضای خاموش شدن دوربین را داشت و می گفت فعلا نمی تواند درباره این موضوع چیزی بگوید، بقیه پرسش ها پاسخ داده شد و حالا این مخاطب طرفداری است که باید مصاحبه را با دقت ببیند و بخواند و نتیجه بگیرد سعادتمند تا چه اندازه محق است و در کدام بخش ها مقصر بوده است.

 به گزارش طرفداری، تا به امروز چهار قسمت از مصاحبه مفصل احمد سعادتمند و بخش های کوتاهی از این گفتگو که در برنامه پرونده ویژه طرفداری مطرح شد، از طریق رسانه طرفداری منتشر شده است و این پرونده فردا با پخش دو قسمت پایانی بسته خواهد شد اما درست از همان روزی که احمد سعادتمند به طرفداری آمد و فیلم کوتاه سی ثانیه ای از حضور او که می گفت در استقلال به من پیشنهاد رشوه دادند، پیشنهاد حق السکوت دادند و ... پخش شد، یک عده که حرف های سعادتمند به ضررشان است، در فضای مجازی شروع به جوسازی علیه طرفداری کردند و مدعی شدند طرفداری قصد دارد آرامش استقلال را در آستانه لیگ برتر بیستم تخریب کند!

 آرامش استقلال تهدید می شود یا آرامش شما؟

البته بهتر بود دوستان صادق بودند و می گفتند طرفداری آرامش ما را تهدید می کند چون مصاحبه سعادتمند علیه محمود فکری و بازیکنان استقلال نیست و او غیر از یک مورد که از عقد قرارداد با محمد نادری در قزوین و آن هم بدون داشتن مجوز باشگاه بلژیکی ایراد گرفت، اصلا یک کلمه هم درباره بازیکنان استقلال حرف نزد و تازه بابت آن داستان قلیان و شب زنده داری و ... از بازیکنان استقلال معذرت هم خواست که قطعا مشروح این بخش را هم فردا در طرفداری می بینید و می خوانید. 

 آقایان که با پخش حرف های سعادتمند ترس خورده و نگران شده اند، به جای آن که صادقانه بگویند پخش این حرف ها به ضرر ماست، مستقیم و غیرمستقیم به هوادار استقلال خط می دهند که طرفداری این مصاحبه را به ضرر استقلال منتشر کرده است!

تمرکز استقلال به هم می خورد یا تمرکز شما؟

 از طرفداران استقلال می پرسیم حرف های سعادتمند چه ضرری به تیم استقلال می زند؟ این که افشا شود یک عضو هیات مدیره باشگاه از اول دوست نداشته سعادتمند مدیرعامل مجموعه آبی باشد، به ضرر تیم استقلال است؟ این که سعادتمند حقایق سفر به ایتالیا و مصوبه هیات مدیره را می گوید، مانع تمرکز محمود فکری می شود؟ این که سعادتمند می گوید یک عضو هیات مدیره استقلال با کارگزاری قرارداد بست که هزار تومان هم به استقلال نداد و نزدیک ده میلیارد تومان هم باشگاه را بدهکار کرد، تمرکز بازیکنان را تخریب می کند؟ این که سعادتمند می گوید شفر که مربوط به دوران شما بود و شما باید پولش را می دادید و یا چرا با گذشت یک ماه از رفتن من، هنوز پرونده اش را نبسته اید، باعث می شود اعصاب بازیکنان استقلال خراب شود یا اعصاب عضو هیات مدیره؟

طرفداری طرف هواداران سرخابی است

طرفداری در دوران مدیریت احمد سعادتمند بیشترین چالش را با مدیرعامل سابق استقلال داشت ولی این دلیل نمی شود که ما تریبون هیات مدیره استقلال باشیم و یا چون سعادتمند برکنار شده مهر سکوت بر لبانش بزنیم. حتی وقتی احمد سعادتمند از استقلال برکنار شد، طرفداری نوشت: 

بعد از سعادتمند، حالا نوبت رفتن خلیل زاده است

فکر می کنیم این نوشته به تنهایی مواضع ما را در قبال استقلال نشان می دهد. ما تلاش کردیم طرف طرفداران استقلال باشیم و در دعوای اعضای هیات مدیره این باشگاه بی طرف بمانیم. همان طور که در ماجراهای پرسپولیس تلاش می کنیم طرف هواداران پرسپولیس را بگیریم. طرفین دعواهای مدیرتی چه در استقلال و چه در پرسپولیس، همه این حق را دارند که از تریبون طرفداری برای بیان دیدگاه های خود استفاده کنند اما این که سوال سفارشی بپرسیم، امکان پذیر نیست و شرط اول مان برای گفتگو این است که اجازه داشته باشیم تمام ابهام ها را مطرح کنیم. سند زنده اش خودداری طرفداری از شرکت در شوی خانگی تبرئه مهدی تاج بود. طرفداری آن زمان اعلام کرد تنها در صورتی دوربین خود را به این گفتگو می فرستد که اجازه طرح آزاد پرسش های خود را داشته باشد. می توانید با کلیک روی لینک زیر، ماجرای آن مصاحبه گزینشی و خودداری طرفداری از شرکت در آن نمایش خانگی را به خاطر بیاورید؛

سکوت تاج در خانه خودش شکست | مصاحبه گزینشی رییس مستعفی فدراسیون فوتبال

 همیشه شرط اول ما این است که پرسش ها با ما باشد و البته این حق را برای طرف مقابل قائلیم که بگوید به این سوال پاسخ نمی دهم اما مخاطب باید بداند که ما پرسش مدنظر او را پرسیدیم. همان طور که در گفتگو با ایرج عرب این کار را انجام دادیم. ایرج عرب هم با مدارکی که نشان می داد پول های پاداش آسیایی کجا و چرا هزینه شده به طرفداری آمد و البته چون مدعی بود این اسناد محرمانه است و انتشارش پیگرد قانونی دارد، سندها را وقتی دوربین خاموش بود نشان داد اما مقابل دوربین به تمام پرسش ها پاسخ گفت. از رسول پناه هم قطعا طی روزهای آینده برای حضور در طرفداری و بیان حقایق دوران مدیریتش دعوت می کنیم و تلاش خواهیم کرد همان طور که امیر قلعه نویی، علی کریمی، احمد سعادتمند، ایرج عرب، ابراهیم شکوری و خیلی های دیگر قبل از حضور در هر رسانه ای مقابل دوربین طرفداری نشستند، با مهدی رسول پناه هم به زودی یک گفتگوی داغ داشته باشیم.

طرفداری و سعادتمند فقط برای یادآوری

آنهایی که طرفداری را به جانبداری از احمد سعادتمند متهم می کنند، این مطالب را حتما مرور کنند؛

صحبت های یک طرفه سعادتمند در شبی که هواداران استقلال هم مقصر شناخته شدند!

 

دلایل دلخوری استراماچونی از استقلال | سعادتمند برگ برنده را به استراماچونی سپرد

انتشار سه نامه عجیب به استراماچونی و مارک ویلموتس در طرفداری

استراماچونی به ایمیل استقلال طعنه زد؛ "ظاهرا" مجوز صادر نشده است! / روایت دسته اول از پشت پرده پایان مذاکرات

برگ برنده استقلال در پرونده جنجالی استراماچونی سوخت!

این ها فقط چند نمونه از نقدهای طرفداری به عملکرد احمد سعادتمند است اما این نقدها باعث نمی شود تریبون را برای حرف زدن در اختیار مدیرعامل سابق استقلال قرار ندهیم. ما به عنوان یک رسانه مستقل و بی طرف، کار اصلی مان اطلاع رسانی است و مصاحبه های اختصاصی با اهالی فوتبال هم در راستای همین وظیفه انجام شده است.

سواستفاده از سکوت فکری در استقلال

متاسفانه در استقلال عده ای در حال سواستفاده از سکوت محمود فکری هستند. سرمربی جدید استقلال عادت ندارد اعتراض کند و همین ویژگی باعث شده آنهایی که هنوز نتوانسته اند مشکل پنجره استقلال را برطرف کنند، پشت فکری سنگر بگیرند و در خفا رسانه ها را به تخریب آرامش استقلال متهم کنند در حالی که تردید نداشته باشید مخل آرامش استقلال فقط و فقط خودشان هستند. اگر فکری مثل فرهاد مجیدی روحیه تهاجمی داشت الان معلوم می شد حرف های سعادتمند به استقلال آسیب زده یا رفتار مدیرانی که باز شدن پنجره استقلال را به ثانیه های پایانی مهلت ثبت قراردادهای جدید موکول کردند؟

یک توضیح درباره سعادتمند و دایی؛ اصل ماجرا چه بود؟

انتشار بخشی از گفتگوی احمد سعادتمند با طرفداری برای علی دایی ایجاد سوتفاهم کرد. سعادتمند در این گفتگو که از طرفداری پخش شده، هرگز نگفت علی دایی برای هدایت استقلال اعلام آمادگی کرده بود. سعادتمند گفت: حسین فرزامی به او گفته بود دایی مایل است برای هدایت استقلال در آسیا با او مذاکره کند و تاکید داشت شاید فرزامی این را از طرف خودش گفته باشد و دایی بی اطلاع باشد.

اصل ماجرا را 23 روز قبل در طرفداری نوشته بودم؛

پیشنهاد سرمربیگری استقلال به علی دایی | پیشنهاد شفر برای هدایت رایگان استقلال

اگر لازم باشد فردا در گفتگو با حسین فرزامی و شخصی که قرار بود در خانه اش میزبان مذاکره سعادتمند و علی دایی در حضور فرزامی باشد، ماجرا را به طور کامل شرح خواهیم داد.

 

همچنین بخوانید:

احمد سعادتمند: آب از سرم گذشته، جواب همه را می دهم، حقایق را می گویم

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل سابق استقلال بازیکنان استقلال حرف های سعادتمند عضو هیات مدیره احمد سعادتمند آرامش استقلال محمود فکری علی دایی پرسش ها حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت

احمد محمدنژاد نتوانست سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک را بدست آورد و کار کسب سهمیه در این وزن به رویداد آخر گزینشی کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا و در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت اما در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

حالا ایران در آخرین مسابقه گزینشی المپیک که به صورت جهانی برگزار می‌شود باید به دنبال سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم باشد که احتمالاً علیرضا سرلک به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم دو آزادکار دیگر ایران هستند که امروز برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روند.

ایران پیش از این در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم سهمیه المپیک به‌دست آورده است.

کد خبر 745936

دیگر خبرها

  • داداش زاده: پرسپولیس در آرامش اما استقلال درگیر حاشیه است/ امیدوارم قهرمانی در مستطیل سبز رقم بخورد
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • هاشمی‌نسب: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!
  • گزارش لحظه به لحظه مسابقه FC24 طرفداری
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • از بیرون پا با کارواخال تا درآمد میلیونی؛ قهرمانان اینجا هستند!