Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان گفت: به ‌مناسبت هفته بسیج برنامه‌هایی توسط حوزه تربیت بدنی سپاه گیلان پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی اصغر زاداکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ، با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری که به‌ مناسبت پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم پاسدار شهید «سیداسماعیل سیرت‌نیا» در گیلان برگزار شد اظهار داشت: این برنامه با حضور دوچرخه‌سواران بسیجی و پاسدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهید گیلانی مدافع حرم «سیداسماعیل سیرت‌نیا»، بازگو کردن رشادت‌ها و اخلاق پسندیده وی و همچنین تجلیل از پدر این شهید والامقام نیز جزو دیگر بخش‌های مسابقه دوچرخه‌سواری پاسداران و بسیجیان بود.

زاداکبری با بیان اینکه برنامه مذکور به‌ همت حوزه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت برگزار شد ابراز داشت: در پایان از نفرات نخست و سوم از بسیجی‌ها و پاسداران با اهدای جوایزی تقدیر به‌ عمل آمد.

گیلان| ضرورت احیای روحیه مطالبه‌گری بین دانش‌آموزان/ متولیان آموزشی باید درک درستی از جوانان داشته باشند مسئول سازمان بسیج سازندگی گیلان: توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان سال ادامه دارد/ توزیع 9000 بسته در سومین مرحله رزمایش مواسات گیلان| دانش‌آموزان بابصیرت خود نسبت به طرح برخی مسائل انحرافی هوشیار باشند

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی هفته بسیج در گیلان خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج از 30 آبان تا 6 آذرماه، برنامه‌هایی توسط حوزه تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان پیش‌بینی شده که فتح قله کله‌قندی در رستم‌آباد توسط ورزشکاران، نخستین برنامه هفته بسیج در 30 آبان ماه است.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان افزود: مسابقات دوچرخه‌سواری برای دختربچه‌ها در رده سنی 6 تا 8 سال و 8 تا 10 سال و همچنین برای پسران در رده سنی 6 تا 8 سال، 8 تا 10 سال و 10 تا 12 سال در دومین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار می‌شود.

زاداکبری با بیان اینکه برنامه فوتبال گل کوچک در پارک منظریه و همچنین مسابقات پینت‌بال نیز به‌ترتیب در سومین و چهارمین روز از هفته بسیج در گیلان برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: در پنجمین روز از هفته بسیج، مسابقات تیراندازی برای دو رده خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی افزود: در ششمین روز از هفته بسیج، مسابقات دو و میدانی در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود که مسابقه خواهران در پارک بانوان و مسابقه برادران در ورزشگاه یادگار امام(ره) رشت برگزار خواهد شد و در روز آخر نیز برنامه اهدای شاخه گل توسط هیئت‌ها در مزار شهدا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز از هفته بسیج گیلان برگزار برگزار می شود هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی توانست جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار باز کند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلی بزرگ امام علی (ع) برگزار شد با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در خطبه اول گفت: تشکیل خانواده، تحکیم خانواده، خانواده متعالی سه محور هم در حوزه خانواده و تربیت است.

وی افزود: محور اول تدوام نسل است و این نسل‌ها باید باشند و محور دوم خانواده باید کانون آرامش و امنیت باشد و مادر محور آرامش است و معنی آن این نیست که پدر نقش ندارد این دو مکمل هم هستند پدر تکیه گاه خانواده است و این خودش ارامش تولید می‌کند و مادر محور است و بدون این دو آرامش ناقص است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: آرامش باید از خانواده به جامعه منتقل شود و وارد اجتماع شود و باید حدود در اجتماع رعایت شود ولی در خانواده داخل زندگی خود بخشی از مقررات که باید در بیرون رعایت کند داخل خانه الزام به رعایت آن نیست و کسی که باید وارد حریم خصوصی کسی شود باید اجازه بگیرد و این فرق بین زندگی و خصوصی است، و در خانه باید مودت و محبت باشد.

وی در ادامه افزود: خانه محل بروز و رحمت است و باید ایثارگری صورت گیرد و هرکدام نقش مهمی دارند.

وی گفت: محور سوم نگاه متعالی است که بحث تربیت مطرح می‌شود که وظیفه مهمی برگردن خانواده است، پدر و مادر در قبال تربیت روح و روان بچه‌ها مسئول هستند در تربیت دینی نقش مسولیت دارند، باید در تربیت همه تلاش را کنند که عقل بر نفس پیش گیرد که اگر نفس حاکم شود بزرگترین خیانت را در حق بچه‌ها و جامعه انجام می‌دهند کسانی که فقط به فکر مسکن و خوراک بچه‌ها هستند خطرناک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های دوم نماز جمعه کرمان بیان کرد:شب‌های قدر را در پیش داریم و فرصت ماه رمضان فرصت استثنایی است معلوم نیست شب‌های قدر بعدی را درک کنیم، نماز، قرات قرآن، توجه به دعا‌های محصور در این ماه و اوج ضریب این ماه‌ها شب‌های قدر است درک این شب‌ها مهم است از دست ندید.

وی افزود: این شب‌ها مصادف شده است با شهادت امام هدایت و روز شهادت امام علی) ع) با روز طبیعت مصادف است که باید جوری رسم را اجرا کنیم که به شئون امامت خدشه‌ای وارد نشود و هنجار شکنی صورت نگیرد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: امام علی علیه السلام بعد از رحلت پیامبر اجازه ندادند که حاکمیت امامت در میدان عمل صورت گیرد تا جهان بشریت طعمه آن را بچشند و دوران کوتاهی بود و دلیل آن هم گروهی از خواص هوا و هوس را ترجیح دادند و خیلی از خنجر زنان و رزمندگان دور امام علی را خالی کردند و به شهادت امام علی علیه السلام منجر شود و جامعه ضرر کرد.

وی گفت: روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی ثروت و قدرت را به خدمت تبدیل کرد و توانست گردن ظالمان تاریخ را بشکند و جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار باز کند و انسان‌های بزرگ و باشرف در تابلوی انسانیت به تصویر کشید و این هنر جمهوری اسلامی است و این ادامه پیدا کرد و چهره‌ای تابناک شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمانده جبهه مقاومت و چنان محبوب شد که سردار دل‌ها است، این شهید در سنگره‌ها چنان خود را مطرح کرد که در جهان چهره‌ای شاخص است.

وی در ادامه گفت: اما کسانی در همین جامعه باعث شدن در داخل کشور و جهان نتوانست خوب معرفی کنیم و ظرفیت‌های کشور را معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: در غزه امروز هم زنان و کودکان را می‌کشند تا رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد خیالش راحت باشد که رزمنده دیگر نیست، اما غافل از اینکه صندوقچه‌ای که موس را فرستاد برای نجات صندوقچه‌ای دیگر برای نجات فلسطین می‌فرستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی توانست جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار باز کند
  • وضعیت بد شغلی قهرمان سابق کشتی در کرمانشاه
  • قهرمان سابق کشتی: احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند
  • قهرمان سابق کشتی:احتمالاً مرا با فوتبالیست‌ها اشتباه گرفتند!
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند