Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@08:07:00 GMT

استمداد شهرداری لنگرود از مسئولان برای رفع سد معبر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۸۳۱

استمداد شهرداری لنگرود از مسئولان برای رفع سد معبر

شهردار لنگرود گفت: برخی نمایشگاه داران صنف خودرو، در این شهر به حقوق شهروندان بی توجه بوده و با پارک کردن خودروهای خود در محل عبور و مرور عابران (پیاده روها) و نادیده گرفتن حریم و سد معبر کردن مسیر، برای آنان مشکل ساز شده اند.

سید مهدی رجایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه داران صنف خودرو، مستقر در محدوده میدان شهید املاکی تا میدان معلم به حقوق شهروندان بی توجه بوده و با پارک کردن خودروهای خود در پیاده روها و سد معبر کردن مسیر، برای آنان مشکل ساز شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت شهری با این نمایشگاه داران در خصوص جمع آوری خودروها از پیاده رو و رفع سد معبر مکاتبات زیادی داشته و اخطارهای لازم را داده است. اما این افراد در این مدت به تمامی اخطارها بی توجه بوده اند.

شهردار لنگرود ادامه داد: شهرداری به منظور جلوگیری از پارک خودرو و سد معبر در مسیر پیاده روها موانعی نصب کرد، اما متأسفانه موانع توسط این افراد تخریب شده است.

رجایی تصریح کرد: شهرداری در این مدت هر اقدامی برای رفع سد معبر در محدوده میدان شهید املاکی تا میدان معلم انجام داده، اما تاکنون هیچ نتیجه‌ای نگرفته و اکنون مسئولان شهرستان باید برای رفع این معضل اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: رفع سد معبر در این مسیر از شهر خواسته به حق همه شهروندان است، از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه نیروی انتظامی و مقامات قضائی انتظار داریم که برای رفع این معضل با شهرداری همکاری کنند.

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد: تردد آسان و راحت در معابر عمومی از حقوق اولیه شهروندی است و همه واحدهای صنفی فروش و یا تعمیر خودرو باید به این حقوق شهروندان احترام بگذارند. و از پارک خودرو در پیاده روها خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 453858

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران لنگرود نمایشگاه خودرو سد معبر حقوق شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع سد معبر پیاده روها برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکرداد. مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند. رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد. سیدمحمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکرداد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد. زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد. عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • هشدار به شهروندان شیرازی
  • هشدار هواشناسی به شهروندان شیرازی
  • باغ فدک نماد وحدت مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • پایان تراژدی پیاده‌روهای خاکی در منطقه هشت قم
  • لایروبی انهار کشاورزی لنگرود
  • مشکلات پرداخت عوارض خودرو و بالا بودن نرخ کارمزد دغدغه رانندگان شد
  • پلمپ سبزی فروشی‌های میدان کارگر و شهیدبجنورد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه لنگرود با دانشگاه آزاداسلامی لاهیجان