Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:39:11 GMT

گلزنی کاوه رضایی و قلی‌زاده در شب تساوی شارلوا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۲۹۸۸

گلزنی کاوه رضایی و قلی‌زاده در شب تساوی شارلوا

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته یازدهم ژوپیرلیگ بلژیک شب گذشته تیم شارلوا میهمان تیم میشلن بود که این بازی با نتیجه تساوی ۳ - ۳ خاتمه یافت.

در این مسابقه کاوه رضایی و علی قلی زاده دو بازیکن ایرانی تیم شارلوا هم در ترکیب حضور داشتند.

کاوه رضایی (۲۰)، جوردی (۵۷) و علی قلی زاده (۷۲) برای شارلوا در این مسابقه گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شارلوا با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

کد خبر 5065130

منبع: مهر

کلیدواژه: کاوه رضایی علی قلی زاده تیم فوتبال شارلوای بلژیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا انتخابی تیم ملی باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال سایپا تهران والیبال شجاع خلیل زاده وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

کد خبر 6088730

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه