Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای پوشش حداکثری توزیع کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار در استان، از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۳۵۵ تن برنج طرح تنظیم بازار با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اولویت قرار دادن اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در ابتدای امسال بخشی از این برنج با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار میان افراد زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، ملوانان، کارگران شاغل در واحد‌های صنعتی و معدنی، پاکبانان و کارکنان خدماتی شهرداری‌های استان، کارگران و کارکنان واحد‌های صنفی و کسب و کار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا مانند رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی، آرایشگران مردانه و زنانه، رستوران‌‎ها، روستائیان با همکاری دهیاری‌ها، بازنشستگان، کارکنان دستگاه‌های اجرایی عضو و غیر عضو اتحادیه تعاونی کارکنان دولت، فرهنگیان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، طرح همدلی و مواسات، مراکز خیریه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع بین عموم شهروندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

همه برنج‌های دولتی از گمرک بوشهر ترخیص شد

رئیس سازمان صمت استان بوشهر افزود: همچنین بخشی از این مقدار برنج هم در ایام ماه مبارک رمضان، و  ایام محرم و صفر ویژه نذور توزیع شده است.

حسینی عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تخصیص سهمیه‌ای به طرح مواسات و  زیر پوشش قرار دادن سایر افراد بی بضاعت در شهر‌ها و روستا‌ها در اجرای عدالت و برخورداری حداکثری مردم از برنج توزیعی تلاش کرده است، که این خود بخشی دیگر از اقدام‌های صورت گرفته درخصوص توزیع کالا‌های اساسی بوده است.

او گفت: بخشی از اقلام تنظیم بازار نیز به منظور تامین نیازمندی سایر اقشار مردم در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مجوز فروش اینترنتی در استان دارند، قرار گرفته که با رعایت دقیق ضوابط بهداشتی پیش از این توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع کالا قشر آسیب پذیر ویروس کرونا توزیع شده تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد