Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در شمال غرب، غرب و پاره‌ای از مناطق جنوب غرب و دامنه جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران گاهی رعد و‌برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.همچنین با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان و مازندران نیز بارش آغاز می‌شود.

امروز در گیلان و مناطقی از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه بارش شدت خواهد داشت و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت هوای آسمان تهران

آسمان تهران نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و شب در برخی ساعات بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه از شدت بارش‌ها در مناطق شمالی و شمال غرب کم شده و علاوه بر مناطق ذکر شده گستره بارش‌ها به گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز می‌رسد.

بارش باران در نوار شمالی کشور

دوشنبه بارش در نوار شمالی کاهش و عمده فعالیت سامانه در غرب و جنوب غرب کشور خواهد بود.در غرب لرستان، ایلام و غرب کردستان مقدار بارش قابل توجه خواهد بود.سه شنبه علاوه این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش پیش بینی می‌شود.

در بعد از ظهر دوشنبه با کاهش فعالیت این سامانه در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌های از مرکز، شمال شرق و همچنین در غرب سواحل دریای خزر بارش رخ می‌دهد.چهارشنبه عمده فعالیت سامانه بارشی در نوار شمالی و بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب خواهد بود.

کاهش دمای نسبی در سواحل دریای خزر 

امروز و فردا در سواحل دریای خزر کاهش دمای ۴تا۶ درجه‌ای و در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد، همچنین دریای خزر مواج است.یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای پیش بینی می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بارش باران وزش باد بارش باران سازمان هواشناسی هواشناسی وضعیت آب و هوا سواحل دریای خزر پیش بینی می شود جنوبی البرز بارش باران وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • محور هراز باز شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • باد و باران در راه مازندران است