Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش آخرین وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان که ۳۰ آذرماه به پایان می‌رسد و همچنین جدیدترین تصمیمات اتخاذ شده برای قرارداد جدید را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، گودرز کریمی فر، در این باره اظهار کرد: برای بیمه تکمیلی فرهنگیان فعلاً تا ۳۰ آذرماه فرصت داریم.

وی افزود: حتماً در انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان، در راستای صرفه و صلاح، شفافیت مالی و البته کاهش هزینه‌ها، اعلام فراخوان عمومی از طریق استعلام برای کلیه شرکت‌های بیمه‌ای معتبر خواهیم داشت و تعیین تکلیف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دقیق و عمیق با رویکرد سازماندهی، ساماندهی، هماهنگی، کنترل و نظارت بر بیمه تکمیلی درمان گفت: طی یک سال گذشته موفق شدیم علاوه بر افزایش مراکز درمانی طرف قرار داد، کلیه خسارت‌ها و هزینه‌های پرداختی را به روزرسانی کنیم.

کریمی فر به ایسنا گفت: البته باید گفت که هزینه بیماران صعب‌العلاج به تعداد ۷۵۰۰ نفر به صورت آنلاین و به موقع پرداخت می‌شود.

کد خبر 453893

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش بیمه تکمیلی فرهنگیان بیمه تکمیلی فرهنگیان شرکت های بیمه ای بیمه درمانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمه تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حذف نسخه کاغذی برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی بار‌ها مطرح شد و زمان عملیاتی شدن آن را یکم اسفند ماه اعلام کردند، اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از عدم حذف کاغذ بازی در بیمه‌های تکمیلی خبر داد.

در همین خصوص محمد ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بیمه تکمیلی اقدامات خوبی را در زمینه حذف عملیات کاغذی کرده است و بیمه‌های تکمیلی از اسفند سال گذشته گام‌های موثری را در این خصوص بر داشته است. 

وی بیان کرد: حذف کاغذ بازی‌های بیمه تکمیلی یک کار بزرگی محسوب می شود و به تازگی بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بسته های بیمه تکمیلی متنوع است و از این جهت حذف کاغذ بازی و انجام امورشان به صورت الکترونیکی کاری سخت است. 

ناصحی تاکید کرد: در حال حاضر برای رفع کاغذ بازی بیمه تکمیلی به دلیل گستردگی خدمات و بر خط شدن ارائه خدمات شان، زمان برخواهد بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد کرده است و مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده و در این خصوص مسئله ای وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟