Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: به دلیل کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انمسال مسابقات انتخابی را خیلی محدود برگزار کردیم.

خبرگزاری - محسن کاوه، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره ارزیابی‌اش از رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی اظهار داشت: نفس برگزاری مسابقات انتخابی بسیار خوب است؛ رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم، اما با توجه به بیماری کرونا مجبور بودیم مسابقات را به صورت محدود برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها همه خوب بودند، اما باید بدانند اگر می‌خواهند در مسابقات جهانی بدرخشند و نتیجه بگیرند باید آماده‌تر باشند.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابی باعث می‌شود هر کشتی‌گیری که شایسته‌تر است شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشد و نتایج روی تشک مشخص می‌شود؛ هر چند امسال به دلیل کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را خیلی محدود برگزار کردیم. این محدودیت می‌توانست نباشد و مسابقات بازتر باشد و مدعیان بیشتری حضور داشته باشند که بهتر بود. شاید تنها ضعف مسابقات این دوره همین مورد بود، اما همانطور که گفتم با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی و بیماری کرونا چاره دیگری نداشتیم.

کاوه تصریح کرد: اگر بخواهیم عملکرد بچه‌ها را نسبت به نزدیک‌ترین مسابقات اخیر که رقابت‌های لیگ بود را بسنجیم، طاهری و شعبانی نسبت به لیگ بهتر بودند. محمدیان پایین‌تر بود و مجید داستان در ۶١ کیلو عملکرد بدی نداشت. در ٧٠ کیلو فکر می‌کردیم یونس امامی نتیجه بگیرد، کامران قاسم‌پور هم در وزن جدید خوب بود و درخشید.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: حسن انتخابی این است که می‌توانیم شاهد حوادثی باشیم که از قبل قابل پیش‌بینی نباشد، اما در مسابقات خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: نفرات برتر انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی مشخص شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: محسن کاوه کشتی آزاد فدراسیون کشتی اتنتخابی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد محسن کاوه کشتی آزاد فدراسیون کشتی تیم های ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته خبری آمد مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده است.

پیگیری های خبرنگار آنا نشان می دهد دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت تک بازی اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • کشتی انتخابی المپیک؛ نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • عزیمت قایقران و مربی مازندرانی به انتخابی المپیک
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد
  • دو پینگ‌پنگ باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک مشخص شدند
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان