Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: مصرف‌کنندگان سوخت گاز مایع می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه سدف، به‌صورت آنلاین و آفلاین از سهمیه سوخت خود با قیمت مصوب بهره‌مند شوند.

مصطفی صالحی در جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت استان با اشاره به مشکلات نواحی روستایی قزوین در خصوص تأمین سوخت این مناطق گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما در کمترین زمان ممکن باید مشکلات اینترنت و سفارش اینترنتی تأمین سوخت مناطق روستایی حل شود، در حال حاضر فرآیند ثبت‌نام سوخت در مناطق روستایی مشکلی جدی برای ساکنان مناطق روستایی است، برای رفاه حال این افراد باید اقدامات مناسب و مطلوبی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداران مکلف به پیگیری فرآیند ثبت‌نام تأمین سوخت روستاها هستند و باید با هماهنگی شرکت توزیع نفت اقدامات لازم انجام شود، خوشبختانه درزمینهٔ توزیع کپسول گاز مایع در استان، مشکلی وجود ندارد و در ماه گذشته بیش از ۷۵ درصد سهمیه سوخت گاز مایع جذب و توزیع شده است.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین اظهار کرد: برخی از مشاغل از قبیل ایزوگام کاران و جوشکاران نیاز فراوانی به سوخت گاز مایع دارند که باید با هماهنگی اصناف اقدامات لازم برای تأمین سوخت آن‌ها انجام شود، همچنین سازمان صمت موظف است تخلفات عاملین پخش سوخت در مناطق مختلف استان را پیگیری کند.

وی تأکید کرد: استانداردسازی فرآیند سوخت‌رسانی و تأمین آن دارای اهمیت بالایی است و باید به موضوع استاندارد توجه ویژه‌ای شود، مسئله حمل سوخت گاز مایع نیز بسیار مهم بوده و اقداماتی درزمینهٔ تغییر شرکت حمل آن باید انجام شود.

صالحی یادآور شد: در حال حاضر ۱۲ هزار خانوار در استان قزوین از نعمت گاز شهری محروم هستند و از طریق توزیع نفت سفید و کپسول گاز، سوخت موردنیاز آن‌ها تأمین می‌شود، تمامی مصرف‌کنندگان سوخت گاز مایع می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه سدف، به‌صورت آنلاین و آفلاین از سهمیه سوخت خود باقیمت مصوب بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان می‌توانند به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir مراجعه و پس از ثبت نام در سامانه و دریافت رمز یکبار مصرف ارسالی به تلفن همراه خود و وارد کردن آن در سامانه، نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازرساني سوخت مایع سوخت گاز مایع تأمین سوخت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران