Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@08:23:15 GMT

ذخیره ۵ سد تهران ۱۰۰ میلیون متر مکعب کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۶۰۳۳

ذخیره ۵ سد تهران ۱۰۰ میلیون متر مکعب کاهش یافت

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از صدا و سیما، محمد شهریاری، با بیان اینکه هم اکنون ذخیره سدهای تهران ۶۹۴ میلیون مترمکعب است افزود: این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۷۹۳ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی ورودی سدهای تهران گفت: ورودی سدهای تهران از ابتدای سال آبی جدید (ابتدای مهر ۹۹) تاکنون ۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون مترمکعب بوده است که این رقم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵ میلیون مترمکعب بوده است.

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، در ماه‌های آبان، آذر و دی استان تهران با کاهش بارش‌ها مواجه است که با توجه به دو سال گذشته که با ترسالی مواجه بودیم امسال تهران با خشکسالی ضعیفی روبه‌رو است.

شهریاری افزود: با توجه به شرایط کرونایی کشور و افزایش مصرف آب، مردم باید در میزان مصرف دقت بیشتری داشته باشند تا تأمین مطمئن آب برای تهران با اختلالی مواجه نشود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1080036 برچسب‌ها سد آبی شرکت آب منطقه ای تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سد آبی شرکت آب منطقه ای تهران میلیون مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها

قیمت سکه امامی در دو روز گذشته تقریبا ۶۰۰ هزار تومان بالا رفت. این در حالی است که روند قیمت‌ها در بازار جهانی طلا و نفت متفاوت بوده و قیمت‌ها نزولی شده است. آیا طلای جهانی بازار سکه را نزولی خواهد کرد؟

به گزارش اقتصادنیوز، بازار سکه در دو روز گذشته شاهد رشد پلکانی قیمت سکه امامی است. به عبارتی دیگر این فلز گران بهای داخلی روز سه شنبه ۳ پله صعود کرد و از مرز ۴۴ میلیون تومان به محدوده ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

این پایان ماجرا نبود و در روز چهارشنبه هم سکه بازان سه پله دیگر بالا رفتند. بر این اساس آن‌طور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده هر قطعه سکه امامی در عصر چهارشنبه ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

به نظر می‌رسد یکی از مهمترین خبر‌هایی که همچنان در بازار دست به دست می‌شود اخبار خاورمیانه است. فعالت بازار معتقدند سیگنال‌های که از این منطقه ارسال می‌شود یکی از مولفه‌های تاثیر گذار بر روی قیمت هاست.

البته در معاملات پشت خطی شب گذشته یک نکته مهم مورد توجه سکه بازان قرار گرفته بود. طبق اعلام سایت‌ها قیمت اونس طلا که پیش از تلافی حمله موشکی دمشق توسط ایران رکورد‌های تازه‌ای را ثبت کرده بود یا فروکش کردن تب هیجانی اخبار خاورمیانه در سرازیری قرار گرفت و شب گذشته در حدود ۲ هزارو ۳۷۴ دلار به فروش رسید که در مقایسه با روز قبل تقریبا ۱۰ دلار کاهش را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر فارغ از افت قیمت طلا، بررسی‌ها حکایت از کاهش قیمت نفت در بازار جهانی دارد. فعالان اقتصادی می‌گویند که عقب نشینی همزمان طلا و نفت نشان می‌دهد سطح ریسک خاورمیانه در کوتاه‌مدت پایین آمده و این اتفاق در کاهش قیمت‌ها منعکس شده است.

تحلیلگران اقتصادی برای بازار امروز هم قیمت سکه را دو سناریو پیش بینی کرده اند. نخست اینکه بازار همچنان شاهد رشد هیجانی و پلکانی قیمت هاست. دوم اینکه با توجه به کاهش قیمت اونس طلا جناج افزایشی بازار سکه در مسیر صعود با چالش همراه شود. به عقیده آن‌ها در صورتی که سناریو اول رخ دهد سکه ممکن است به سمت ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند. در غیر این صورت با توجه با کاهش قیمت طلای جهانی احتمال عقب نشینی تا پله سوم کانال ۴۴ میلیون تومان وجود دارد. البته عده‌ای دیگر هم می‌گویند که سکه بازان به نوسانات بازار ارز توجه بیشتری دارند.

دیگر خبرها

  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • ذخیره سد زاینده رود ۳۸۳ میلیون مترمکعب/ آب امشب به زاینده‌رود می‌رسد
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسید
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است