Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@18:50:06 GMT

لزوم تشديد طرح ترافيک به جاي لغو آن

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۶۰۸۰

لزوم تشديد طرح ترافيک به جاي لغو آن

خبرگزاری آریا- رئیس شورای شهر تهران گفت: به جای مطرح کردن مباحثی از جمله لغو طرح ترافیک باید این طرح را تشدید هم کرد تا بتوانیم مانع حضور مردم در سطح شهر شویم.
به گزارش خبرگزاری آریا، محسن هاشمی افزود: به جای مطرح کردن مباحثی از جمله لغو طرح ترافیک باید این طرح را تشدید هم کرد برای مثال طرح زوج و فرد از درب خانه انجام شود تا از هر راهی بتوانیم مانع حضور مردم در سطح شهر در دوران افزایش شیوع ویروس کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اگر چه هنوز نتیجه قطعی انتخابات آمریکا مشخص نشده است، اما شکست سنگین ترامپ را به ایرانیان و غیر ایرانیانی که بابت سیاست‌های ظالمانه او دچار مشکلات شدند تبریک می‌گویم.
هاشمی گفت: من شکست ترامپ را به خانواده شهید سلیمانی هم تبریک می‌گویم و ترامپ در میان ملت خودش هم تحقیر شد و آن به واسطه رفتار‌های غلط اش بود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا برای کاهش شیوع بیماری کرونا طرح ترافیک لغو نمی‌شود، افزود: در مقاطعی طرح ترافیک لغو شد و ما هیچ اثر مثبتی از آن ندیدیم و لغو آن باعث شده بود خیلی‌ها با ماشین‌های شخصی وارد خیابان شوند و ازدحام بیشتر شده بود.
آقای هاشمی گفت: البته اگر ستاد کرونای تهران و وزارت کشور پیگیر اجرای حذف طرح ترافیک باشد ما مشکلی نداریم، اما نظر شخصی من این است که ما باید این طرح را تشدید هم کنیم چرا که در این شرایط حتی الامکان از ورود مردم به سطح شهر جلوگیری می‌شود.
وی افزود: من در این یکی دو روز گشتی در خیابان‌ها زدم و دیدم اکثر رستوران‌ها باز است و خیلی‌ها ماسک استفاده نمی‌کنند و حتی قلیان سرا‌ها هم باز بود و این نشان می‌دهد که ما در اجرای محدودیت‌ها جدی نیستیم و مطمئن باشید اگر تست‌ها زیاد شود مبتلایان زیادتری شناسایی خواهند شد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعطیلی دو هفته‌ای تهران خواسته جدی نمایندگان شورای شهر و مجمع نمایندگان استان تهران است، اما نمی‌دانم چرا این طرح را اجرا نمی‌کنند.
آقای هاشمی افزود: در تهران سوله‌های بحران بسیار زیادی داریم و سپاه و ارتش هم مکان‌های بسیار زیادی را آماده کرده اند که حتما باید بیماران کرونایی را از خانواده هایشان جدا و به این مراکز منتقل کرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تعداد اتوبوس‌ها و واگن‌های مترو افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: در این خصوص هشت ارگان ناهماهنگ عمل می‌کنند و ما هم اکنون در تهران نیازمند سه هزار اتوبوس، پنچ هزار مینی بوس هستیم و تاکسی‌های ما هم فرسوده شده اند و ما انتظار داریم وزارت کشور و دولت با وجود مصوباتی که موجود است حمایت کنند که در اجرا این گونه نشده است.

چون بازنشسته می‌شوم، شهردار هم نخواهم شد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را دارید؟ افزود: نه در انتخابات ریاست جمهوری و نه در شورای شهر شرکت نخواهم کرد و چون سابقه 35 ساله ام رو به تکمیل است و بازنشسته می‌شوم قطعاً شهردار هم نمی‌توانم بشوم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای هاشمی از عملکرد شورای شهر تهران در این مدت دفاع کرد و گفت: ما هزینه‌ها را کم کردیم و به سمت شهر فروشی نرفتیم و شهرداری را هم بزرگ نکردیم و در این ایام با تخریب باغ‌ها مبارزه جدی کردیم و در بحث بافت فرسوده هم چندین زلزله نگار را افتتاح خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تشدید طرح ترافیک طرح ترافیک رئیس شورای شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهاد‌های بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد:، اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

 طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

منبع: ایسنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم‌ ایران‌ رایزنی می‌کند
  • بورل: شورای اروپا درباره تشدید تحریم ایران رایزنی می‌کند
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی