Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@02:26:41 GMT

باربری در تهران ، اصولی انتخاب کنید....

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۶۱۹۰

باربری در تهران ، اصولی انتخاب کنید....

اگر در این روزها درگیر و دار اسباب کشی هستید و در اینترنت به دنبال یک شرکت باربری بوده اید به احتمال زیاد بعد از جستجوی عبارت باربری و اتوبار با نتایج بسیار زیادی رو به رو شده اید که شما را سردرگم کرده است و نمی توانید از بین گزینه های موجود یکی را انتخاب کنید.شرکت باربری اطلس بار یکی از شرکت های معتبر و ثبت شده است که در امر اسباب کشی و باربری در تهران گام های بسیار بزرگی برداشته است و تمام خدمات مربوط به اسباب کشی و جابه جایی را از صفر تا صد برای مشتریان خود انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود رقابت بالایی که در بین باربری های مختلف در تهران وجود دارد و هم چنین وجود شرکت های حمل و نقل کلاهبردار یافتن یک شرکت معتیر، تضمین کننده ی کفیت اسباب کشی و کاهش دهنده ی سطح استرس افراد خواهد بود.

شرکت های کلاهبردار معمولا وعده ی تخفیف 50 درصدی را به مشتریان می دهند که باعث جذب آن ها بشوند.درصورت برخورد با همچین مواردی باید به عملکرد آن ها شک کرد.ممکن است آسیب های جدی به اسباب و اثاثیه وارد شود یا این که بعد حمل بار در مقصد هیچ گونه خدماتی ارائه ندهند.در صورتی که باربری اطلس بار علاوه بر بسته بندی و جابه جایی اثاثیه خدمات چینش اسباب و وسایل در مقصد را نیز ارائه می دهد.

قوانین و ضوابط ثبت شرکت باربری در ایران

باربری از جمله شرکت های خدماتی است که برای ارائه ی سرویس و خدمات به عموم مردم تاسیس می شود.این شرکت ها می توانند خدمات خود را از طریق دریایی ، هوایی و زمینی ارائه دهند.افراد قبل از هر اقدامی برای ثبت شرکت باربری باید محدوده ی کار خود را مشخص کنند.یعنی قرار است خدمات ارائه شده فقط محدود به داخل شهر باشد یا شامل باربری بین شهری و بین المللی هم می شود.

در این بین ثبت شرکت حمل و نقل درون شهری از محدودیت های کمتری برخوردار است ، در اداره ثبت شرکت ها نیاز به اخذ مجوز خاصی ندارد و برای عموم نیز آزاد می باشد.این شرکت ها در قالب سهامی خاص یا با مسئولیت محدود فعالیت خود را آغاز می کنند که هر کدام نیاز به مدارک خاص و پشت سر گذاشتن مراحل مخصوص به خود را دارند.

اگر شما به عنوان مدیرعامل شرکت باربری قصد شروع فعالیت خود را دارید علاوه بر این که هنگام ارائه ی درخواست تاسیس شرکت باربری نباید در هیچ شرکت دولتی،خصوصی و نیمه خصوصی مشغول به کار به عنوان مدیر عامل باشید باید از شرایط زیر نیز برخوردار باشید:

تابعیت جمهوری اسلامی ایران

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کامل

حداقل سن 25 سال تمام

پیرو دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی

داشتن تجربه کاری مرتبط با خدمات باربری و حمل بار

نداشتن سوء پیشینه و عدم اعتیاد به مواد مخدر

داشتن گواهی پایان خدمت سربازی و یا معافیت دائم پزشکی

خدمات باربری تهران و شهرستان ها

این روزها به دلیل مشغله ی زیاد افراد در تهران و شهرهای بزرگ و صنعتی افراد ترجیح می دهند امور اسباب کشی و جابه جایی را به شرکت های باربری و اتوبار بسپارند.این موضوع در تهران به دلیل ازدحام زیادی که در خیابان ها و معابر شهری وجود دارد از اهمیت ویژه تری برخوردار است از این رو سپردن این امر به باربری باعث شده افراد با دغدغه ی کمتری جابه جا شوند.

باربری اطلس به عنوان یکی از بهترین و ثابت شده ترین باربری تهران خدمات خود را در قالب :

اسباب کشی در تهران

اسباب کشی از تهران به شهرستان

حمل بار در تهران

حمل بار از تهران به شهرستان را ارائه می کند.

شما عزیزان با انتخاب اطلس بار به عنوان شرکت باربری در تهران از وجود پرسنل و کارگر حمل بار آموزش دیده،ماشین های حمل بار مناسب،امکانات و تجهیزات مناسب بسته بندی مانند کارتن حمل بار 5 لایه برای اسباب کشی،انواع بابل رپ یا ضد ضربه ها،انواع وکیوم و...،مطمئن خواهید بود.

یکی از دیگر از امکانات فراهم شده در اطلس بار ،سایت این شرکت است که می توانید به صورت آنلاین با مشاورین شرکت صحبت کرده و اگر سوالی برای شما بی جواب مانده از آن ها بپرسید،همچنین می توانید برای اولین بار در کشور، آنلاین هزینه ی باربری خود را نیز محاسبه کنید.تنها کافیست به وب سایت باربری اطلس بار به نشانی اینترنتی https://atlasbar-co.com  مراجعه نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن هزینه هایتان را محاسبه کنید.

اطلس بار به عنوان یک شرکت معتبر باربری در تهران دارای پروانه ی کسب است که می توانید از اتحادیه ی باربری آن را استعلام نمایید.سعی کنید با شرکت های ثبت نشده قرارداد نبندید زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی امکان پیگیری راحت و درخواست خسارت برای شما وجود نخواهد داشت.

راحت ترین جابجایی با اطلس بار وظایف کلی یک شرکت باربری موارد زیر را شامل می شود:

ارائه ی خدمات گسترده در حوزه ی باربری یعنی بسته بندی ، حمل بار و چینش اثاثیه

استفاده از متدهای به روز و جدید در تمامی مراحل

ایمن،حرفه ای و تضمین کیفیت

سرعت انجام امور با حفظ کیفیت و ایمنی

رعایت تعرفه های مصوب اتحادیه

ارائه خدمات باربری ، اتوبار و وانت بار در مناطق مختلف تهران

اطلس بار در طول سال ها ارائه ی خدمات باربری در تهران ثابت کرده تمامی این مولفه ها را همیشه در اولویت خود قرار داده است.اطلس بار خدمات خود را در شمال،جنوب،مرکز و غرب تهران و حمل بار از تهران به شهرستان گسترده کرده است.افراد می توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی از سرویس های اطلس بار استفاده نمایند.

با شروع فصل سرد سال و نزدیک شدن به زمستان و احتمال بارش برف و باران باربری اطلس بار از کامیونت و ماشین های حمل بار مسقف استفاده می کند تا کارتن ها و اثاثیه دچار آسیب نشوند.کارگران حمل بار در اطلس بار آموزش دیده اند تا بتوانند به بهترین نحو در تمامی شرایط وظایف خود اعم از جابه جایی و تخلیه ی بار را انجام دهند.

فاصله شما تا یک جابجایی ایمن تنها یک تماس با شماره 1511 می باشد.

منبع: باربری اطلس بار

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: دونالد ترامپ رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی شرکت باربری خدمات باربری در تهران رپرتاژ آگهی دونالد ترامپ رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن محمد رضا نجفی باربری در تهران خدمات باربری شرکت باربری اسباب کشی جابه جایی ثبت شرکت ی باربری شرکت ها حمل بار ارائه ی یک شرکت ی خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)