Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: نگاه دولت به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفظ اشتغال، رونق تولید و رعایت قانون برای همه(چه کارفرما چه کارگر) است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ارسلان غمگین در خصوص مسایل و حواشی اخیر پیش آمده در شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: درباره مسایل به وجود آمده در شرکت نیشکر هفت تپه و درگیری چند تن از کارگران با مدیرعامل شرکت و اعلام عدم نیاز مدیریت نیشکر هفت تپه به عده ای از کارگران و ارجاع موضوع به اداره کار، بلافاصله به دلیل اهمیت موضوع هفت تپه و جلوگیری از هر گونه سواستفاده احتمالی دشمنان و معاندان، مسولان استانی برای بررسی موضوع ورود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: موضوعات کارگری باید از مسیر قانونی و به دور از جنجال بررسی شود. ورود مسوولان استانی به موضوع صرفا برای جلوگیری از هرگونه مشکل تا بررسی دقیق زوایای مختلف آن بوده است و از اخراج کارگران هم جلوگیری شود. بر همین اساس حقوق و مزایای کارگران مذکور هم کاملآ پرداخت می شود. مدیریت شرکت در نامه ای تا تعیین تکلیف وضعیت کارگران، آن ها را ممنوع الورود کرده است که قطعا اداره کار شهرستان شوش آمادگی دارد تا به شکایت کارگران مذکور در اسرع وقت رسیدگی کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: به طور کلی قطعا نگاه دولت به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفظ اشتغال، رونق تولید و رعایت قانون برای همه(چه کارفرما چه کارگر) است. اصول و انضباط و رفتار سازمانی از سوی همه بسیار مهم و برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی حیاتی است.

غمگین در پایان درباره برخی اظهار نظرها ی مطرح شده، بیان کرد: به نظر می رسد به لحاظ حفظ آرامش و روند تولید و مهم ترین موضوع دیگر حفظ اشتغال موجود بهتر است از اظهار نظر های غیرکارشناسی خودداری کنیم و موضوعی کاملا صنفی و درون یک شرکت را سیاسی و امنیتی نکنیم تا ناخواسته خوراک به دشمنان نداده باشیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخراج کارگران حقوق و مزایا برنا خوزستان کارگران هفت تپه کار و رفاه اجتماعی حفظ اشتغال هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از اداره کل اتباع قزوین انتخاب اتباع برای اولین بازدید در سال جاری دارای پیام سیاسی و عملیاتی است.

کاظمی گفت موضوع اتباع موضوع بسیار مهمی است و نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت،تهدید است یعنی ما باید فرصت را از دل تهدید بیرون بکشانیم.

کاظمی افزود چالش‌های موجود در فضای اتباع با همین رویکرد و توجه اصلاح می‌شود، بخشی از چالش‌ها نیز با تدبیر و مدیریت درست باید حل شود که تلاش می کنیم با برگزاری جلسات منظم آن را در دستور کار قرار دهیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت در حوزه اداره کل اتباع روند رو به جلو، هوشمندانه و در فضای تعاملی است، این اداره کل نمیتواند مستقل از بقیه ارکان کاری انجام دهد بنابراین نیاز به تقویت تعامل با دستگاه قضا، نهادهای امنیتی و مجموعه‌های مرتبط با اتباع، لازمه کار است.

کاظمی گفت کمیسیون ساماندهی اتباع نیز باید به صورت منظم تشکیل شود تا مسائل به طور مرتب و دقیق مورد بررسی و حل قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها