Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سنجربگی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح اقدامات انجام شده در طرح آمران سلامت عنوان کرد: از ۵ تا ۱۵ آبان یک هزار و ۸۸۴ نفر روز از اعضای هلال احمر در ۶۲۸ پایگاه ثابت و سیار استان همدان در راستای هوشیار سازی مردم برای استفاده از ماسک و ترغیب آنها به حفظ فاصله گذاری اجتماعی فعالیت داشتند

وی افزود: در همین راستا تعداد ۲۵ هزار و ۴۱۶ عدد ماسک و مقدار ۱۴۸ لیتر مایع ضدعفونی کننده برای ترغیب مردم به استفاده از ماسک بین هم استانی‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنجربگی اضافه کرد: در این طرح اعضای جوان و داوطلب هلال احمر همدان در قالب ۶۲۸ تیم با حضور در میادین اصلی شهر و مراکز پرتردد، ترمینال، پاساژها، بازارهای هفتگی و کسبه‌های محلی و خانه‌های هلال تأسیس شده در روستاهای اطراف شهرستان‌ها، مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ترغیب می‌کردند و در صورت نیاز به آنها ماسک رایگان می‌دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در حاشیه برگزاری این طرح مبلغ ۹۶ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال در قالب کمک‌های مردمی برای خرید ماسک و لوازم بهداشتی جمع آوری شد که در همین راستا هزینه و مواد ضدعفونی و ماسک‌های خریداری شده در بین مردم توزیع شد.

علی سنجربگی با بیان اینکه افراد زیادی از مزایای مادی و معنوی این طرح بهره مند شدند، عنوان کرد: هرچند تعداد بهره وران قابل شمارش نبود اما اگر اجرای این طرح توانسته باشد تعداد محدودی از مردم را هوشیار کرده و از ابتلاء آنها به ویروس منحوس کرونا پیشگیری کرده باشد بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است چون سلامتی انسان‌ها با اهمیت است و قابل ارزش گذاری نیست.

کد خبر 5065423

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا جمعیت هلال احمر همدان ماسک ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز توهین به پیامبر آمار کرونا یوم الله 13 آبان هفته وحدت بوشهر کرمانشاه محدودیت های کرونایی گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ایلام اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان، اتحادیه مشاورین املاک، اتاق اصناف، نمایندگان ادارات مسکن و شهرسازی، شورای شهر، شهرداری و دانشگاه بوعلی‌سینا در جلسه‌ای نحوه اجرای طرح ساماندهی مسکن همدان در دو حوزه اجاره و فروش بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان در این جلسه با اشاره به شرایط فعلی قیمت‌های اجاره و فروش مسکن در همدان گفت: ساماندهی حوزه فروش و اجاره، کمک بزرگی به کنترل و تنظیم قیمت مسکن است و اتحادیه مشاورین املاک باید در این حوزه ورود جدی داشته و در اجرای طرح پیشگام باشند و دیگر دستگاه‌ها از اتحادیه حمایت کنند.

اسدالله ربانی‌مهر افزود: طرح ساماندهی اجاره و فروش توسط اساتید دانشگاه بوعلی سینای همدان بر مبنای نظر کارشناسی تهیه شده و در کلان شهر مشهد اجرایی شد و انتظار داریم در شهر همدان این طرح اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت اجاره و فروش مسکن در شهر همدان تابع قانون مشخصی نیست و شرایط فعلی نیازمند ساماندهی و اجرای یک طرح جدید است که با همکاری دستگاه‌های متولی و اتحادیه مشاورین املاک باید طرح ساماندهی پیگیری و اجرا شود تا بخشی از مشکلات فعلی حل شود و بازار مسکن به ثبات نسبی برسد.

کد خبر 6082064

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری