Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:53:47 GMT

جلسه قرعه‌کشی لیگ والیبال نشسته فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۶۷۳۲

جلسه قرعه‌کشی لیگ والیبال نشسته فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در صورت مساعد بودن شرایط جامعه نسبت به شیوع ویروس کرونا، بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان‌ (جام ایثار) در سال جاری برگزار خواهد شد.

بر همین اساس جلسه قرعه‌کشی مسابقات فردا (یکشنبه ۱۸ آبان ماه) با حضور مدیر ورزشی فدراسیون، رئیس سازمان لیگ، مسئولین انجمن، نمایندگان تام الاختیار تیم ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان باشگاه ها باید تسویه حساب سال گذشته با بازیکنان، کادرفنی و انجمن والیبال و نیز ارائه قراردادهای بازیکنان و عوامل فنی، جهت ثبت در فدراسیون و صدور کارت شناسایی (آیدی کارت) را به همراه خود داشته باشند.

پیش از آغاز این رقابت ها، در نقل و انتقالات صورت گرفته در کادر فنی باشگاه ها، در فصل جدید هادی رضایی هدایت تیم مس شهر بابک را بر عهده دارد و محمدرضا رحیمی نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ذوب آهن خواهد نشست. همچنین فرید صائبی سرمربی تیم شهرداری ورامین شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال نشسته لیگ والیبال نشسته ورزش جانبازان و معلولین جام ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته