Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشى و تحصیلات تکمیلى دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه‌اى اعلام کرد: کلاس‌هاى آموزشى مجازى براى دانشجویان ورودى جدید تمامى مقاطع این دانشگاه از امروز، ١٧ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، معاونت آموزشى و تحصیلات تکمیلى دانشگاه خلیج فارس بوشهر در اطلاعیه اى شیوه و زمان برگزارى کلاس هاى آموزشى به صورت مجازى براى دانشجویان ورودى جدید تمام مقاطع تحصیلى را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این اطلاعیه، ورودى هاى جدید تمام مقاطع تحصیلى دانشگاه خلیج فارس برای شرکت در کلاس‌های درسی نیمسال ۹۹۱ لازم است به سامانه lms.pgu.ac.ir مراجعه و با استفاده از شماره دانشجویی (نام کاربری) و کد ملی (رمز)  وارد شده و در کلاس‌های دروس شرکت کنند.

همچنین، تمامی کلاس هاى آموزشى مجازى براى این دانشجویان دانشگاه خلیج فارس از امروز، ١٧ آبان ماه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر دانشگاه خلیج فارس کلاس هاى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی