Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:21:15 GMT

بارش پاییزی مهمان امشب و فردای آسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۷۹۷۶

بارش پاییزی مهمان امشب و فردای آسمان مازندران

احمد اسدی امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری هستیم.

وی با اشاره به آغاز بارش‌های رگباری همراه با وزش باد در آسمان مازندران، افزود:  با تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور امواج تراز میانی جو شاهد بارندگی(گاهی بصورت رگباری)، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما، رعدوبرق، بارش برف در مناطق مرتفع سردسیر و مواج و متلاطم شدن دریای خزر در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه بارشی مناطق مرکزی و غربی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: این سامانه تا اواخر روز یک‌شنبه در آسمان تداوم دارد.

اسدی تصریح کرد: از مخاطرات این سامانه بارشی، آب‌گرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در مناطق مرکزی و غربی استان، مه آلود شدن و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد است.

وی ادامه داد: طی این مدت باتوجه به بارش‌های رگباری توصیه ما  احتیاط در تردد جاده‌ای و پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات استان است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه فردا شب این سامانه بارشی از آسمان استان خارج می‌شود و آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه از بعدازظهر سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی مجددا شرایط برای ابرناکی فراهم می‌شود، بیان کرد:  براساس نقشه‌های هواشناسی، روز چهارشنبه نیز بارش‌ها در آسمان استان همراه با وزش باد ادامه دارد.

وی یادآور شد: باتوجه به شرایط جوی کشاورزان حتما روزهای آینده پیگیر وضعیت هواشناسی باشند.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اسدی وضعیت هوای مازندران پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، با ورود سامانه بارشی به استان مازندران از دیشب شاهد بارش باران هستیم، نعمتی الهی که موجب خوشحالی مردم، بویژه کشاورزان شده است.

بارش باران، برای کشاورزان، به ویژه برنجکاران و باغداران از اهمیت فراوانی برخوردار است. 

بر اساس اعلام هواشناسی استان، روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • باد و باران در راه مازندران