Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن با هدف کمک به مستاجران توسط دولت در سراسر کشور سیاست‌گذاری شد که متقاضیان استان قم نیز برای دریافت این تسهیلات در ۲ نوبت مرداد و مهر امسال ثبت‌نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم در خصوص نحوه پازپرداخت این تسهیلات، بیان کرد: در روش اول گیرندگان وام (مستاجران) می‌توانند تسهیلات را یک‌ساله دریافت کنند و صرفا سود آن را با نرخ ۱۳ درصد ماهانه بپردازند و در پایان سال، اصل آن را پرداخت کنند؛ در روش دوم متقاضیان می‌توانند وام را سه ساله دریافت کنند و در مدت ۳۶ ماه با نرخ ۱۲ درصد، اصل و فرع آن را به بانک بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: مبالغ این وام بر اساس طبقه‌بندی شهرها؛ ۱۵، ۳۰ و ۵۰ میلیون تومان بوده که مبلغ این وام برای شهر قم ۳۰ میلیون تومان است.

صبوری با بیان این‌که ۱۹ هزار و ۸۷۲ متقاضی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در استان قم ثبت‌نام نموده‌اند، افزود: در مرحله اول هشت هزار و ۸۰۰ متقاضی و در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۷۲ متقاضی برای دریافت تسهیلات مسکن در سایت طرح اقدام ملی نام‌نویسی کرده‌اند.

او ادامه داد: از میان ثبت‌نام کنندگان، تعداد ۹ هزار و ۲۶۱ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند که تاکنون تعداد یک هزار و ۸۲۲ نفر از آن‌ها، وام کمک ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند و بقیه درخواست‌ها در حال بررسی است.

به گفته صبوری، یک هزار و ۳۷۰ زن خود سرپرست برای دریافت ودیعه مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از میان آن‌ها ۷۸۴ متقاضی، واجد شرایط دریافت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم یادآورشد: ضمن آن‌که برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن، سبز بودن فرم ج الزامی است؛ این وام، فرم ج متقاضی را قرمز نمی‌کند همچنین کسی که وام ودیعه مسکن را دریافت کرده می‌تواند از سایر وام‌های بانک مسکن استفاده کند و این مساله مانعی ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن ثبت نام متقاضی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات وام ۳۵۰ میلیونی به متقاضیان مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس بنیاد مسکن گلپایگان در نشست شورای مسکن گفت: این تسهیلات وام باکارمزد ۵ درصد و با ۳ سال تنفس و اقساط ۲۰ ساله به متقاضیان ساخت مسکن در شهر‌های گوگد، گلشهر و روستا‌های شهرستان گلپایگان ارائه می‌شود.
محمد ابراهیمی افزود: متقاضیانی که تاکنون تسهیلات ساخت مسکن و یا زمین دولتی دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن گلپایگان و ارائه مدارک خود و معرفی به بانک برای ساخت هر واحد مسکونی وام دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • افزایش ۴ برابری وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل
  • ارائه تسهیلات وام ۳۵۰ میلیونی به متقاضیان مسکن