Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:31:20 GMT

شجاعی به دلیل نقدد عملکرد فدراسیون فوتبال محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۸۲۶۶

شجاعی به دلیل نقدد عملکرد فدراسیون فوتبال محروم شد

کریم جمالی روز شنبه در یک گفت و گوی خبری درباره محرومیت ۲ جلسه‌ای مسعود شجاعی، کاپیتان سرخ پوشان تبریزی، اظهار کرد:  زمانی که متوجه محرومیت مسعود شجاعی شدیم، از این رأی تعجب کردیم.

وی افزود: مسعود شجاعی یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید و مردم این موارد را به خوبی می‌دانند، فوتبالی‌ها با بزرگی و منش مسعود شجاعی آشنا هستند و نیازی به توضیح در این مورد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با این حال، باشگاه تراکتور اعتراض خود را به محرومیت مسعود شجاعی اعلام کرده و امیدواریم که از هفته دوم بتوانیم از حضور این بازیکن با تجربه بهره ببریم.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور با اشاره به دلیل محرومیت ۲ هفته‌ای مسعود شجاعی، خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده، محرومیت مسعود شجاعی به خاطر مصاحبه پس از اتمام دیدار فینال جام حذفی و نقد عملکرد فدراسیون فوتبال است.

به گزارش ایرنا، تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی لیگ برتر فوتبال ایران دیروز در تبریز مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه بدون گل متوقف شد.  

این تیم سال گذشته در لیگ برتر جایگاه چهارم و در جام حذفی قهرمانی را کسب کرد.  

برچسب‌ها تراکتورسازی آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در مورد آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا در حال پیچیده شدن است. تصمیم شورای عالی ورزش برای ایجاد کمیسیون نظارت بر فدراسیون فوتبال باعث ناراحتی یوفا شده است. بعد از برکناری روبیالس، پدر روشا جانشین موقت او شد ولی اخیرا اتهاماتی به او نیز وارد شده تا از حضور در انتخابات ریاست محروم شود. در واقع فدراسیون فوتبال اسپانیا اکنون بدون رئیس است.

بنابراین، صرف نظر از تصمیم کمیته راهبری شورای عالی ورزش، دخالت احتمالی دولت هرگز به مذاق فیفا و یوفا خوش نمی آید.

فیفا بارها تاکید کرده است که سیاستمداران و دولت نباید در تصمیمات فدراسیون فوتبال یک کشور دخالت کنند و به همین منظور اخطار اول به اسپانیا داده شده است. مارکا امروز نوشت که حالا حضور اسپانیا در جام ملت‌های اروپا و باشگاه‌های این کشور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده در خطر جدی قرار دارد.

دیروز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دولت اسپانیا کنترل فدراسیون را در دست گرفته و همین زنگ خطر را به صدا درآورد. موضوع جدی است و هم یورو 2024 و هم آینده تیم های اسپانیایی در اروپا در خطر قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!