Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@08:19:19 GMT

تلاوت امین پویا در محفل شورای عالی قرآن+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۸۹۴۴۴

تلاوت امین پویا در محفل شورای عالی قرآن+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس کرسی تلاوت شورای عالی قرآن با حضور امین پویا دارنده چندین عنوان از مسابقات بین‌المللی قرآن کشورهای مختلف در محل این شورا برگزار شد.

این محفل که حدود یک دهه قدمت دارد به همت شورای عالی قرآن و به صورت هفتگی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شد که در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور مخاطبان برگزار و به صورت زنده از رادیو قرآن و صفحات شورای عالی قرآن در فضای مجازی پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن کشور‌های روسیه، تونس و هند و مقام دوم مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از جمله عناوین کسب شده توسط امین پویا است که در ادامه فیلم تلاوت وی در کرسی تلاوت شورای عالی قرآن تقدیم می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن امام خمینی فضای مجازی حسینیه شورای عالی قرآن امین پویا کرسی تلاوت شورای عالی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی، اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.   وی افزود: در این مسابقات بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.   دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو گفت: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.   وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می شود. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.   این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • محفل انس با قرآن کریم در افوس
  • محفل انس با قرآن در دورود برگزار شد
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • ماه مهمانی خدا و تلاوت قرآن در مساجد استان همدان
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه
  • گزارش تسینم از مراسم جزءخوانی در اصفهان+ تصاویر و فیلم