Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفدهم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۲۴۸۰....۹۱۹: با سلام و خسته نباشید. خانم بنده پرستار است در شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان در تلوزیون اعلام می‌کنند که تمام طلب وزارت بهداشت پرداخت شده و حقوق پرستاران افزایش پیدا کرده می‌خواستم بدانم این افزایش فقط شامل مراکز استانه؟ آخه نه تنها حقوقشون اضافه نشده هنوز کارانه اسفند ۹۸ هم پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۸۷۲۲....۹۱۹: با عرض سلام. به عرضتون برسانم با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و معلم شدن پدر و مادر در این ایام و بالا بودن قیمت اینترنت و حجم کاری بسیار کم معلمان و مدیران مدارس، مدرسه بوستان شهرستان سمنان از والدین خواستند که تا مورخ ۹۹/۰۹/۰۱ می‌بایست مبلغ ۳ میلیون و ۴۴۲ هزار تومان واریز نمایند خواهشا پیگیری نمایید. با تشکر

۹۰۸۷....۹۱۶: باسلام. یکی از بازنشستگان تامین اجتماعی هستم. تنها هفده تا بیست درصد اضافه نمودند. لطفا با مستمری بگیران مصاحبه و اطلاع رسانی کنیدتا حقایق روشن شود. با تشکر

۹۲۹۷....۹۱۱: سلام علیکم درزمان افزایش نرخ دلار بلافاصله بی درنگ آهن آلات میلگرد سریع افزایش پیدامی کند اکنون که دلارکاهشی شد چندهزارتومان کاهش نرخ دلار رخ داد حتی ذره‌ای ازمبلغ میلگرد راکاهش ندادند لازم است مسئولان ذیربط بطور جدی موضوع را پیگیری نمایند لطفا متذکرشوید. باتشکر

۳۰۴۳....۹۱۷: سلام. ببخشید دانشگاه آزاد امسال جهت ثبت نام از ورودی‌های جدید سامانه آموزشیار را معرفی کرده است، اما متأسفانه امکان انجام هیچ فرایندی اعم از پرداخت شهریه و انتخاب واحد در این سامانه وجود ندارد و هیچ کدام از واحد‌های دانشگاه آزاد پاسخگو نمی‌باشند و به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهند و با وجود شرایط کرونا امکان مراجعه حضوری وجود ندارد. لطفا پیگیری کنید.

۱۵۹۲....۹۱۶: سلام. بنده از بازنشستگان تامین اجتماعی و خواستار انجام همسان سازی عادلانه مشابه مستمری بگیران لشکری و کشوری هستم. لطفا پیگیری نمایید. سپاسگزارم

۸۰۸۵....۹۳۷: سلام افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی برای رشته روانشناسی بالینی در مقطع ارشد بیشتر از ۱۰۰ درصد بوده در حالیکه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی آقای طهرانچی اعلام کردند که افزایش شهریه‌ها کمتر از ۱۵ درصد خواهد بود برای ترم جدید به دلیل شیوع کرونا. پیگیری هم که می‌کنیم از واحد دانشگاهی شهرمون می‌گویند به ما ربطی ندارد سازمان مرکزی باید اصلاح کند و کسی گوشش بدهکار نیست و می‌گویند باید پرداخت کنید. شهریه این ترم بنده ۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان بوده، ولی الان ۲ ماهه که شهریه رو به ۶ میلیون افزایش دادند. کسی هم جوابگو نیست. شهریه پایان نامه هم که تقریبا ۵ میلیون بوده الان به ۱۳ میلیون افزایش پیدا کرده است. خواهشمندم پیگیری بفرمایید.

۳۹۵۸....۹۲۱: خواهش می‌کنم پیگیری کنید که چرا از ۱۰ خردادماه تا به امروز بانک ملت هنوز سی درصد اول فروش سهام عدالت را تسویه نکرده است.

۳۹۵۸....۹۲۱:لطفا پیگیری کنید که چرا با گذشت بیشتر از پنج ماه هنوز فروش سهام عدالت در کارگزاری‌ها و بانک‌ها بلاتکلیف مانده و مسئولان مربوطه بر عوامل دخیل در فروش سهام عدالت نظارت نمی‌کنند چراکه مشکلات و معضلات عدیده در این مورد به قوت خودش باقی است در این مدت حرف‌های گوناگون از مدیران و مسئولان شنیدیم، ولی هیچ نتیجه‌ای جز ضرر و انتظار در بر نداشته است.

۹۸۸۹....۹۰۵: سلام لطفا به سمع مسئولان برسانید کنکور نظام قدیم را تمدید کنند. ما توانایی خرید کتاب جدید نداریم.

۸۷۲۶....۹۱۰: سلام درخواست تمدید مهلت ویرایش اعمال گزینه بومی بودن ازمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را دارم.

۹۲۱۷....۹۱۸: چرا رتبه بندی فرهنگیان نزدیک ۷ سال است می‌گویند اجرا می‌شود، ولی خبری نیست. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۱۰۹۹....۹۱۰: خواهشمندیم باز هم آزمون استخدامی ۹۹ به تعویق بیفتد آینده من بستگی به این آزمون داره، ولی خانوادم به خاطر کشته شدن ۴۰۰ نفر روزانه در اثر کرونا مانع از امتحان دادن من می‌شوند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۳۵۹۳....۹۱۴: سلام با عرض سلام وخسته نباشید بنده حقیر کارگر کشت وصنعت ودامپروری مغان هستم حقوق کاراگران که سالی یک بار افزایش می‌دهند درحالی از خوراک و پوشاک و خودرو و هرچه فکرتان بیاید ماهی یکی دوبار افزایش قیمت میدهند لطفا پیگیر این حقوق سه میلیونی کارگران بدبخت ما باشید لطفا از دولتمردان پیگیری کنید.

۷۸۰۴....۹۱۸: باسلام و احترام به خاطر شهرستانی‌ها و اوضاع بد کرونا ازمون آذر لغو کنید. ممنونم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دانشگاه آزاد سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۸۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت

بابک رضایی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: طی سال های گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصص ارتقاء داده شد.

وی اظهار داشت: همچنین پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی شد و با حضور شرکای سازمان تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسوول ادامه داد: از آنجایی که نیروی انسانی، نیرو محرکه و قوه اصلی بخش درمان است، در راستای تقویت نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب ۳۶ پزشک به صورت قراردادی اقدام شد.

رضایی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی، برای کنترل چهار بیماری اصلی دوران سالمندی شامل دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان کلینیک های غربالگری در واحدهای تابعه به ویژه برای کانون های بازنشستگی و مستمری بگیری اقدام کرده است.

معاون خدمات در مانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحدهای درمانی مدیریت درمان بر اساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM " سامانه ارتباط مدیریت با مشتری" بیش از ۸۰ درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.

این مسوول به کشف ۵۲ مورد سرطان (شامل ۲۷ مورد سرطان پستان و ۲۵ مورد سرطان روده بزرگ) در مراحل اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: واحدهای درمانی این مدیریت در بحث غربالگری هم فعال هستند.

به گفته وی، غربالگری انواع سرطان اگر در مراحل اولیه انجام و تشخیص داده شود برای درمان بیمار هم از نظر موفقیت درمانی و هم اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • عقب نشینی از خصوصی‌سازی اصولی با حکم رد دیون ۱۳۰ همتی بودجه
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت کودکستان‌ها برای تکمیل فرآیند محاسبه شهریه
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند