Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@06:18:15 GMT

غایب بزرگ مسی ها مقابل استقلال را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۰۰۳۳

غایب بزرگ مسی ها مقابل استقلال را بشناسید

مس رفسنجان تازه لیگ برتری شده در نخستین بازی خود امروز به مصاف استقلال خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب ادامه رقابت های هفته نخست لیگ برتر بیستم امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ استقلال در خانه میزبان مس رفسنجان است. تیمی که با محمد ربیعی به دنبال این است تا یک شروع خوب را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات به دنبال خریدهای خوبی بود که بتواند یک تیم قدرتمند را روانه مسابقات کند و محمد قاضی یکی از این خریدها بود.

محمد قاضی بعد جدایی از شهر خودرو با این تیم کرمانی به توافق رسید تا مارکوپولوی فوتبال ایران لیگ بیستم را با تیمی جدید استارت بزند. البته قاضی در این بازی غایب خواهد بود و با توجه به حضور نیافتن او در ایفمارک که منتظر اعلام باشگاه است، مسابقه با استقلال را از دست داد.

به این ترتیب ربیعی در روز غیبت قاضی باید از سایر مهاجمان خود نظیر میرجوان، رحیم زهیوی، مهرداد آوخ و سایر بازیکنان هجومی در دسترسش استفاده کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد قاضی استقلال استقلال محمد قاضی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد