Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:38:16 GMT

افزایش درآمد و ارتقا جایگاه شغلی برای مدیران حرفه ای

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۰۳۳۲

افزایش درآمد و ارتقا جایگاه شغلی برای مدیران حرفه ای

همان طور که درختان از سر فاسد میشوند و از بین میروند یک سازمان هم زمانی دچار نابودی می گردد که مدیران آن سازمان توانایی و مهارت مدیریت نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همان طور که درختان از سر فاسد میشوند و از بین میروند یک سازمان هم زمانی دچار نابودی می گردد که مدیران آن سازمان توانایی و مهارت مدیریت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر اوج شکوفایی، توسعه و سودآوری هر کسب و کار و سازمانی ارتباط مستقیمی به توانایی و مهارت های مدیران آن دارد. لذا می توان گفت مدیرعاملی صرفا یک جایگاه نیست بلکه تخصصی حرفه ای است. تمام آنچه را که یک مدیرعامل حرفه ای و موفق باید بداند که شما را تبدیل به رهبری اثربخش می کند را در این دوره یاد می گیرید.

دوره جامع مدیرعامل حرفه ای CEO کاملا شخصی سازی شده و با مجوز رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با سرفصل های انحصاری در موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان به عنوان مجری رسمی دوره برگزار می گردد. در پایان دوره به دانش آموختگان گواهینامه مورد تایید وزارت علوم با قابلیت ترجمه اعطا می شود.

سرفصل های دوره:

اصول و فنون مذاکرات تجاری، تصمیم گیری و حل مسئله، حقوق تجارت و قراردادهای حقوقی، برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت سرمایه انسانی و رهبری، تکالیف کارفرمایان در برابر قوانین تامین اجتماعی و مالیاتی، مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی، استراتژی های بازاریابی و فروش از جمله سرفصل های دوره مدیرعامل حرفه ای می باشد.

توانمندی دانش آموختگان:

دانش‌آموختگان دوره توانمندی‌های بسیار کاربردی را در طی دوره کسب می‌نمایند که به برخی از آنان اشاره می‌گردد:

آشنایی با اصول و فنون مذاکره و ایجاد روابط بهتر، بالابردن فروش و سود سازمان، تحلیل گزارش های مالی، مدیریت بودجه، بالابردن فروش و سود سازمان.

 

مخاطبین دوره:

مدیرانی که قصد پذیرش جایگاه مدیرعاملی دارند، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه و مراکز آموزش عالی، کارآفرینان و کسانی که درصدد راه اندازی کسب و کار خود هستند، مدیرعامل هایی که برای به روز بودن و بهبود مستمر سرمایه گذاری می کنند، افرادی که بدنبال درآمد بیشتر و ارتقاء در جایگاه شغلی هستند.

ارتباط با واحدثبت نام موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان:

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی رایگان همین الان عدد 888را به 30006018 ارسال نمایید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • ۲ یافته پیمایش فرهنگی: ارتقا جایگاه خانواده و اعتقادات دینی
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند