Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:19:02 GMT

ادای احترام هافبک استقلال به سرمربی مس(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۰۶۷

مسعود ریگی با دسته گل به استقبال سرمربی مس رفسنجان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ریگی هافبک آبی های پایتخت که دومین سال حضورش در این تیم را سپری می کند، در زمان حضورش در رقابت های لیگ دسته اول شاگرد محمد ربیعی بود.


این هافبک توانمند زمانی که در بادران تهران بود، زیر نظر ربیعی سرمربی کنونی مس رفسنجان فعالیت می کرد و امروز به مربی سابق خود ادای دین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریگی قبل از شروع مسابقه دیدار استقلال و مس با دسته گل به سمت ربیعی رفت و به این شکل از زحمات او تقدیر به عمل آورد تا نشان بدهد خاطراتش از کار کردن زیر نظر این مربی جوان را از یاد نبرده است.

 

 


گفتنی است؛ ریگی یکی از نفرات توانمند استقلال است که محمود فکری نیز برای ادامه مسابقات حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

استقلال تهران محمد ربیعی (مربی) مسعود ریگی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد ربیعی مربی مسعود ریگی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار کرد: بازی به نسبت درستی انجام دادیم و هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی سپاهان بود که نسبت به اکثر تیم‌هایی که در نقش‌جهان بازی کردند، سعی کردیم کم‌تر موقعیت دهیم.

او ادامه داد: سپاهان تیم پرمهره و دارای بازیکنان خلاقی است، پنالتی که برای سپاهان گرفته شد، مقاومت ما را شکست، بعد از آن بازتر بازی کردیم و موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

ربیعی تصریح کرد: نمی‌خواهم در مورد پنالتی کارشناسی کنم، اما در بازی با شمس‌آذر و استقلال خوزستان ۲ پنالتی محرز‌تر برای ما گرفته نشد، اما این‌ها در بازی طبیعی است. شاید شانس من است؛ کمیته داوران مصداق غلط نداشته باشد، اما ۵۰ - ۵۰‌ها را برای تیم ما نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: پنالتی‌های سخت‌گیرانه علیه ما گرفته شده است، مثلاً اخراج کامیابی‌نیا مقابل هوادار سخت‌گیرانه بود.

او با اشاره به کیفیت بازی گفت: بازی کیفیت مد نظر را نداشت، با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم، شاید این مدل بازی باب دل من نباشد، اما دربی اصفهان می‌تواند باکیفیت‌تر باشد.

ربیعی در پایان گفت: با فاصله کم بازی داریم، بازی تمام شده است و باید ریکاوری جسمی و ذهنی داشته باشیم و برای بازی بعدی آماده شویم، ۷ بازی دیگر در لیگ داریم، امیدوارم در نهایت با توجه به اسکواد محدودی که داریم، طبق برنامه‌ای که داشتیم، نسبت به سال گذشته بهتر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • ادای احترام نیروهای مسلح به شهیدان گلزار شهدای وادی رحمت تبریز