Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@02:31:38 GMT

تساوی گل‌گهر و سپاهان در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۳۴۱

نیمه اول تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان در هفته اول با تساوی به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در چارچوب بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه‌ امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

گل: محمدرضا حسینی (۱۳) برای سپاهان و سعید صادقی (۳۰) برای سایپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در نیمه اول با ترکیب‌های زیر به میدان رفتند:

گل‌گهر: علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، حمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی، نوید عاشوری، گادوین منشا، یونس شاکری.

سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، محمد نژادمهدی، شایان مصلح، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، رضا دهقانی، سجاد شهباززاده.

بیشتر بخوانید: رضایی: قبل از اعلام پنالتی بوی آن به مشامم رسیده بود؛ این اتفاقات برای من کهنه شده است

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر سیرجان سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان سپاهان نیمه اول گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی از رئال شکست خورد که تا ضربات پنالتی تیم برتر میدان بود.

این دو تیم که در بازی رفت به تساوی 3-3 دست پیدا کرده بودند در بازی بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. بازی در نیمه اول با گل رودریگو با برتری رئال تمام شد و سیتی به لطف گل کوین دی‌بروینه موفق شد بازی را در نیمه دوم به تساوی بکشد.

این بازی که با تساوی به وقت‌های اضافه رفته بود در اکثر دقایق شاهد برتری سیتی به عنوان میزبان در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های خطرناک بود اما ضربات پنالتی به سود رئال مادرید رقم خورد که اشتباه برناردو سیلوا روی آن بسیار تأثیرگذار بود.

بعد از اینکه خولین آلوارز اولین پنالتی سیتی را به گل تبدیل کرد، ادرسون موفق شد ضربه لوکا مودریچ با تجربه را مهار کند و این فرصت خوبی بود تا سیتی با گل کردن پنالتی بعدی شانس صعود به دور بعدی را افزایش دهد.

این ضربه حساس به برنارد سیلوا رسید که او تصمیم عجیبی در آن لحظه از بازی گرفت. ستاره پرتغالی زیاد دورخیز نکرد و تصمیم گرفت با ضربه داخل پای چپ به توپ ضربه بزند.

او ضربه بسیار معمولی و با قدرت کمی را به وسط دروازه زد که آندری لونین به خوبی دست او را خواند و در جای خود ایستاد تا شوت ستاره سیتی را بیشتر به پاس شباهت داشت در آغوش بگیرد.

این تصمیم سیلوا روی روحیه همبازیانش اثر گذاشت که در نتیجه بعد از گل شدن ضربه پنالتی جود بلینگام برای رئال، ضربه متئو کواچیچ هم توسط لونین مهار شد.

سیلوا که یکی از چهره‌های شاخص موفقیت‌های فصل گذشته منچسترسیتی در مسیر کسب سه‌گانه بود و این باشگاه برای حفظ او در تابستان با چالش‌های زیادی مواجه بود امشب به عنوان نقش اول ناکامی تیمش برای صعود به نیمه نهایی اروپا شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان