Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:29:17 GMT

مقتدایی: کسب یک امتیاز از تراکتور قابل قبول است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۵۱۵

مقتدایی: کسب یک امتیاز از تراکتور قابل قبول است

مدافع راست آبادانی تیم نفت مسجدسلیمان نمره قبولی در دیدار روز گذشته برابر تراکتور گرفت.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور رفت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. مجتبی مقتدایی مدافع راست آبادانی تیم نفت مسجدسلیمان که فصل قبل در مس کرمان حضور داشت در این دیدار توانست راه نفوذ روی وینگرهای سرعتی تراکتور را ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم اما از نظر ذهنی کاملا آماده بازی بودیم، فکر می‌کنم عملکرد درخشانی داشتیم و حتی اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم، بالاخره بازی اول مهم است و برابر تیم پر مهره تراکتور کسب یک امتیاز قابل قبول است.

 

مقتدایی افزود: ما و تراکتور از نظر بودجه و امکانات قابل مقایسه نیستیم اما با حضور آقا مجتبی ما هدف‌های بزرگی برای خودمان ترسیم کرده‌ایم و تلاش زیادی خواهیم کرد تا بتوانیم نظر مساعد وی را جلب کنیم و باعث شادی هواداران تیم نفت مسجدسلیمان شویم.

مجتبی مقتدایی نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز هوای تهران پاک است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • امروز ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟
  • امروز هوای تهران پاک است
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • کیفیت خوب هوای تهران در فروردین
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • عملیات نجات آقایی مقابل تراکتور (عکس)