Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@13:56:33 GMT

کشف بیش از ۱۳۸ کیلو موادمخدر در ورودی مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۱۵۸۹

کشف بیش از ۱۳۸ کیلو موادمخدر در ورودی مشهد

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف ۱۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر در ورودی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم قربان‌زاده از کشف ۱۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر در ورودی شهر مشهد خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی نفوذی و اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی به خراسان رضوی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پلیس با کنترل و مراقبت‌های پوششی، خودرو کامیونت یخچال‌دار حامل موادمخدر را که عازم مشهد بود، تحت نظر قرار داد و به محض ورود این خودرو به کمربندی ورودی شهر برای توقیف خودرو وارد عمل شد.

قربان‌زاده بیان کرد: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو موردنظر در بازرسی از آن ۱۳۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی متذکر شد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: كشف مواد مخدر ورودی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • گروگان گیری خونبار در مشهد