Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد جواد ظریف در حساب کاربری توئیتر نوشت: در هاوانا برای مذاکراتی با «برونو رودریگز» وزیر امور خارجه کوبا، «ریکادو کابریساس» معاون اول نخست وزیر این کشور و «میگل دیاز کانل» رئیس جمهوری کوبا به سر می برم.
 
وی در ادامه این توئیت آورد: محور مذاکرات بر وحدت جهانی به ویژه در برابر تروریسم اقتصادی آمریکا و همکاری دو جانبه به ویژه در زمینه بهداشت، علم و انرژی متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ظریف افزود: در جریان بازدید از مرکز مطالعات پیشرفته و مرکز مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی کوبا تحت تاثیر دستاوردهای این کشور در زمینه نانو و کووید – ۱۹ قرار گرفتم.
 
ظریف در دیدار با مقامات کوبایی به شکل ویدئو کنفرانس با میگل دیاز کانل رییس جمهوری کوبا گفت وگو و تبادل نظر کرد.
 
 رییس جمهوری کوبا در گفت وگو با وزیر امور خارجه بر مواضع کشورش در ضدیت با تحریم‌ها و اقدامات آمریکا علیه ملت ایران و همچنین حق ایران در زمینه بهره‌برداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای تأکید کرد.
 
همچنین ظریف و ریکاردو کابریساس معاون اول نخست وزیر کوبا در دیدار خود درمورد مسائل دوجانبه و فیمابین تبادل نظر کردند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رئیس فدراسیون والیبال ایران روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.   سیدمیلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی مجازی و زنده با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.   در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفتگو شد.   برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیرو‌های اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محور‌های این نشست یک ساعته بود.   تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با ۹ بار حضور در بازی‌های المپیک، ۱۶ حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و ۲۲ بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود. کسب قهرمانی سال ۱۹۹۸، کسب ۵ نایب قهرمانی و دو مقام سومی هم حاصل این حضور طولانی است.   کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، ۲ نقره و ۲ برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه ۱۵ قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

دیگر خبرها

  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • ۷۲ درصد مصوبات سفر رئیس جمهوری به لرستان اجرا شده‌اند
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ |برنت ۸۹ دلار و ۶۱ سنت شد
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • تظاهرکنندگان در همبستگی با غزه، پل گلدن گیت آمریکا را بستند
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد