Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه جمهوری‌خواه فاکس‌نیوز هم تأیید کرد جو بایدن پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده است.

سرویس جهان مشرق - جو بایدن موفق شد با پیروزی در ایالت‌های نوادا و پنسیلوانیا، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شود و ترامپ را به رئیس‌جمهوری تک‌دوره‌ای تبدیل کند.

بعد از خبرگزاری سی‌ان‌ان، پایگاه اینترنتی شبکه فاکس‌نیوز هم که از حامیان دونالد ترامپ بود، پیروزی بایدن در انتخابات را تأیید کرد و نوشت: فاکس‌نیوز اکنون می‌تواند پیش‌بینی کند که جو بایدن، معاون اول رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در ایالت‌های نوادا و پنسیلوانیا پیروز شده و حد نصاب ۲۷۰ رأی الکترال لازم برای تبدیل شدن به چهل‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری جمهوری‌خواه سپس با ادبیاتی تلخ نوشت:

به این ترتیب، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور تک‌دوره‌ای خواهد بود؛ و در انتخاباتی که به منزله همه‌پرسی درباره چهار سال حضورش در کاخ سفید بود، بازنده شد.

فاکس‌نیوز نتیجه رقابت بایدن و ترامپ را ۲۹۰ به ۲۱۴ به سود بایدن پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که سی‌ان‌ان آرای الکترال را ۲۷۳ به ۲۱۳ به نفع بایدن پیش‌بینی کرده است.

(+)

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ انتخابات آمریکا انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نتایج انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن بایدن ترامپ دونالد ترامپ اخبار داغ فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در دومین حمله کلامی ظرف دو ماه اخیر به ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، او را به دلیل به‌راه انداختن جنگ اوکراین «قصاب» خطاب کرد!

بایدن در جریان سخنرانی در گردهمایی انتخاباتی‌اش در کارولینای شمالی، با دفاع از افزایش متوسط مالیات فدرال برای ثروتمندان آمریکایی از ۸.۲ به ۲۵ درصد، گفت: تصور کنید که با این پول چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: قادریم با این درآمد، کسری بودجه فدرال را به طور ریشه‌ای کاهش دهیم. علاوه بر این، کارهای زیاد دیگری هم قابل انجام است از جمله اینکه می‌توانیم از حفاظت از اوکراین مقابل پوتینِ «قصاب» اطمینان حاصل کنیم.

رییس جمهور آمریکا اواخر فوریه نیز پوتین را «حرامزاده دیوانه» خطاب کرده و به غرب درباره احتمال جنگ هسته‌ای هشدار داده بود!

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آن برهه گفته بود که آمریکایی‌ها باید از داشتن چنین رییس جمهوری که چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورد، شرمنده باشند. وی گفته بود: اینکه رییس جمهور آن کشور، از این ادبیات استفاده می‌کند، شرم‌آور است. بایدن تلاش می‌کند تا از «کابوهای هالیوودی» تقلید و از این طریق مخاطب جذب کند.

پوتین در واکنش به اظهارات بایدن گفته بود که مسکو ترجیح می‌دهد که او دیگر در کاخ سفید نباشد. بایدن پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان نماینده این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا شرکت خواهد کرد. در سوی دیگر، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور نیز نماینده حزب جمهوری‌خواه در انتخابات سال جاری خواهد بود و در اکثر نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

کد خبر 6063584

دیگر خبرها

  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!