Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه درباره دیدار شب گذشته (جمعه) برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

"روز گذشته شروع فصل جدید فوتبال ایران و البته شروع صدور بیانیه‌ها بود، بیانیه‌هایی که خیلی زود روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت تا هنوز مسابقات هفته نخست تمام نشده، اعتراضات به داوری‌ها آغاز شود، اما لازم دیدیم که در خصوص صحبت‌های انجام شده، توضیحاتی را برای روشن شدن افکار عمومی ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان در باشگاه ذوب‌آهن بهتر است تا بار دیگر گل اول تیمشان در دیدار شب گذشته را مرور کنند. گلی که در ادامه خطایی به ثمر رسید که صحنه‌های تلویزیونی و دوربین اختصاصی ما به طور واضح نشان می‌دهند تصمیم اشتباهی از سوی تیم داوری بوده است تا در ادامه تمرکز تیمی ما با همین یک سوت ساده خدشه دار شود و توپ پس از یک رفت و برگشت وارد دروازه ما شود، صحنه‌ای که بازیکن ما به طرز کاملا صحیح توپ را از بازیکن حریف گرفت و در حالیکه تیم ما در موقعیت ضدحمله برای به ثمر رساندن گل دوم بود، اما کمک داور، تصمیم صحیح داور را برگرداند و پس از آن بازی به تساوی کشیده شد.

در ادامه این صحنه به جای اعتراضات شدید به داوری، به فوتبال ادامه دادیم تا بیشتر از قبل تلاش کنیم و این گل را جبران کنیم. خطایی که اگر گرفته نمی‌شد در ادامه آن گلی زده نمی‌شد و می‌توانستیم با سه امتیاز از اولین دیدار بیرون بیاییم و وضعیت متفاوتی برای‌مان رقم می‌خورد.

لازم به ذکر است در تمام طول مدت بازی، اعضای نیمکت تیم ذوب آهن با اعتراض روی هر سوت، سعی داشتند تا داور را تحت تاثیر قرار بدهند و او را متقاعد به گرفتن خطا کنند، آن‌ها حتی به انداختن اوت توسط بازیکنان تیم ما اعتراض داشتند و به این معتقد هستیم که روز گذشته تیمی که از داوری ضربه دید، ما بودیم که سه امتیاز از کف‌مان پرید.

دوستان در تیم فوتبال ذوب‌آهن بهتر است دیدار فصل قبل ما و خودشان را دوباره مرور کنند و پنالتی سالم ما که داور اعلام نکرد را دوباره ببینند، ما در آن زمان به جای اعتراض و دادن بیانیه سعی کردیم تیم را از نظر فنی و روانی آماده‌تر کنیم تا در مسابقات آتی بتوانیم نتایج لازم را بگیریم و این امر محقق شد و عملکرد فنی تیم ما در فصل گذشته گویای همه چیز است.

گفتنی است تیم ما در فصل قبل در مسابقات زیادی از نظر اشتباهات سهوی داوری ضربه دید و اگر این اشتباهات نبود، تیم فولاد خیلی زودتر می‌توانست به سهمیه آسیایی برسد و شاید به عنوان دومی لیگ‌برتر دست می‌یافت.

در هر صورت بهتر است تیم‌ها از ابتدای لیگ برتر، داوران را با دادن بیانیه و اعتراضات مکرر در زمان انجام مسابقه، تحت فشار نگذارند و اجازه بدهند تا داوران با آرامش روانی و ذهنی مناسب، مسابقات را قضاوت کنند و ان‌شاءالله که در هیچ دیدار دیگری در لیگ‌برتر شاهد اشتباهات سهوی داوری نباشیم."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال لیگ برتر ذوب آهن تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. مهدی قایدی (۵+۴۵) برای ایران گل زد.

کد خبر 6063120

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی در آستانه بازی با تراکتور
  • سپاهان تراکتور را تهدید کرد: تکرار شود تیم را بیرون می‌کشیم!
  • تهدید باشگاه سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان در مقابل تراکتور بازی نمی‌کند؟
  • تهدید سپاهان به بازی نکردن مقابل تراکتور
  • سپاهان تهدید به بازی نکردن مقابل تراکتور کرد
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • تهدید سپاهان: اتفاقات یادگار تکرار شود بازی نمی‌کنیم
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول