Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ما خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم تا هفته اول لیگ پنجره نقل و انتقالاتی باز شود، اما شفر همکاری لازم را با ما نداشت و هفته اول بدون بازیکنان جدید به مصاف مس رفسنجان رفتیم. خدا را شکر که تیم توانست نتیجه خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری افزود: تمام پول شفر را هفته گذشته واریز کرده بودیم، اما او حاضر نشد دریافتی تاییدیه پول را بدهد. بیش از طلب شفر به حساب او پول واریز کردیم. چند ده هزار دلار پول اضافه به حساب شفر واریز شده است.

او گفت: مبلغی را شفر مدعی بود که کامل واریز نشده است. وکیل او تایید نمی‌کرد و به همین منظور پول اضافه ریختیم و در تلاش هستیم پس بگیریم. ما تاییدیه شفر را اکنون داریم و تاییدیه و نامه‌ها به فیفا رفته و احتمالا امروز تا فردا مشکل حل می‌شود و دوشنبه هفته جاری قرارداد‌ها را ثبت می‌کنیم.

حجت نظری گفت: زمانی که مدیر عامل برکنار شد فقط ۷۰۰ میلیون تومان در حساب باشگاه بود و هر کدام از اعضا میلیارد‌ها تومان پول تعهد دادیم و سفته امضا کردیم و پول قرض کردیم تا بدهی‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجت نظری باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعرخوانی رهبر انقلاب در دیدار با شاعران + فیلم

شامگاه دوشنبه _ششم فروردین_ و به رسم هرسال، دیدار شاعران با رهبر انقلاب برگزار شد؛ در میان این دیدار رهبر انقلاب نیز به شعرخوانی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شامگاه دوشنبه _ششم فروردین_ و به رسم هرسال، دیدار شاعران با رهبر انقلاب برگزار شد؛ در میان این دیدار رهبر انقلاب نیز به شعرخوانی پرداختند که متن و تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم

چون سرو در خزان نیز، رنگ بهار دارم

کد خبر 739272

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • نکاتی مهم درباره کفاره روزه
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • شعرخوانی رهبر انقلاب در دیدار با شاعران + فیلم