Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@20:49:42 GMT

سریال "شرم" در خاوران تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۴۷۱۶

سریال 'شرم' در خاوران تمام شد

سریال "شرم" بعد از ۴ ماه فیلمبرداری در پردیس تئاتر خاوران به پایان رسید؛ سریالی که از کارکشته‌ها تا بازیگران کم‌تجربه‌تر را در مقابل دوربینش حاضر کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، "شرم" نام سریال جدید تلویزیون است که بعد از 4 ماه در پردیس تئاتر تهران به فیلمبرداری‌اش پایان داد. این سریال در لوکیشن‌های مختلفی جلوی دوربینِ احمد کاوری رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار حضور بازیگران کارکشته‌ای همچون ابوالفضل پورعرب و اردلان شجاع‌کاوه، آخرین روزهای حضور سیروس گرجستانی در این مجموعه تلویزیونی رقم خورد. 

بعد از درگذشت این هنرمند به یادماندنی دنیای تصویر، گروه به سراغ بازیگر دیگری به نام سیاوش طهمورث رفتند که امیر پوروزیری تهیه‌کننده این سریال گفته بود: وقتی خبر فوت آقای گرجستانی را شنیدیم قاعده کار این است که ندانی باید چه کار کنی و چطور ادامه بدهی. ما مجبور بودیم ادامه دهیم و فکر کنیم چطور پیش برویم.. بیش از 200 دقیقه با سیروس گرجستانی ضبط کرده بودیم و این لحظات بسیار لذت‌بخش بودند. بسیاری به ما می‌گفتند عاقبت فیلم چه می‌شود و بدون حضور ایشان چه می‌کنید و ما گفتیم حضور ایشان خیلی برای ما مهم است. نشستیم و فکر کردیم گزینه‌های مختلف پیشروی ما بود که ترجیح دادیم نقش حذف نشود.

او درباره حضور سیاوش طهمورث به جایِ مرحوم گرجستانی، توضیح داد:  بعد از اینکه تصمیم گرفتیم نقش حذف نشود، به سراغ ایده‌های دیگر رفتیم مثل بدلسازی و شبیه‌سازی که چند پلان گرفتیم اما واقعیت این بود که ما به بازیگر حرفه‌ای برای پیش بردن این نقش و داستان مربوط به کاراکتر نیاز داشتیم. خواستیم با بیننده صادق باشیم بنابراین به سراغ گزینه‌ای در حد و اندازه‌های گرجستانی برویم و سیاوش طهمورث انتخاب شد. جالب است که سیروس گرجستانی در تئاتر بسیار درخشان "معرکه در معرکه" به نویسندگی طهمورث و داود میرباقری و البته کارگردانی خود طهمورث بازی کرده بود. به همین خاطر به سراغ او رفتیم.

داستان سریال "شرم"دو شخصیت محوری و اصلی دارد؛ اولین کاراکتر محوری "شرم" را ابوالفضل پورعرب ایفا می‌کند که در مقطع جدی داستان قرار دارد و نقش دوم و مهمِ "شرم" را فاطمه گودرزی بازی می‌کند. داستان، مثلت جوانی دارد که الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری بازیگران آنند.

الهام طهموری یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی است. او نقش دختر فاطمه گودرزی یا پوران داستان را ایفا می‌کند. طهموری در پاسخ به این سؤال که چه چیزی و نکته‌ای شما را وسوسه کرد تا در سریال "شرم" ایفای نقش کنید، گفت:  خیلی چیزها. یکی از آنها کاوری و دیگری بازیگران مقابلم و پارتنرها برای کم کسی پیش می‌آید.  اگر به بازیگری که چنین ترکیب بازیگرانی دارد ، کار پیشنهاد شود برایش دلچسب است. پارتنرهایی مثل ابوالفضل پورعرب و فاطمه گودرزی، جهان دیگری به روی من باز  کرد. من اینجا دختر خانم گودرزی‌ام و برایم جالب است شبی با ایشان کار داشته باشم استرس ندارم و با نهایت اعتماد به نفس جلوی دوربین قرار می‌گیرم.

سریال "شرم" بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی و با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری و مرحوم سیروس گرجستانی به تولید رسیده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد این ملودرام تلویزیونی قرار است بعد از مجموعه "021" از شبکه سه سیما پخش شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال شرم سیاوش طهمورث سیروس گرجستانی ابوالفضل پور عرب ابوالفضل پورعرب سیروس گرجستانی فاطمه گودرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا

به گزارش همشهری آنلاین، هوتن شکیبا با انتشار تصاویری از بازیگران و ستاره‌های خارجی که پوشش و استایلشان شبیه کت و شلوار قهوه‌ای کاراکتر پرطرفدار حبیب در سریال لیسانه‌هاست نوشت: «تیپ حبیب رو مسخره می‌کردین، کی ضرر کرد! دیدید حبیب جلوتر از زمانه خودش بود...»

کد خبر 846368 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق و بی تعهد نیست ؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند !
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند