Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: مصمم هستیم تا پایان دولت دوازدهم تعداد خانه های هلال را به پنج هزار خانه افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ کریم همتی در سفر به لرستان ودیدار باحجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان،اظهار کرد: به منظور ارزیابی شرایط جمعیت هلال احمر لرستان، به این استان سفر کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال گذشته استان لرستان با بلایای طبیعی متعددی مواجه بوده و ضرورت دارد به این استان نگاهی ویژه داشته باشیم.

او درباره توزیع بسته های کمک معیشتی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: از زمان شیوع کرونا در کشور، بخشی از مردم دچار مشکلات معیشتی شدند و ما در جمعیت هلال احمر به لطف خدا و کمک خیران توانستیم به تعداد قابل توجهی از آسیب دیدگان کمک های نقدی و غیرنقدی داشته باشیم.

همتی با تاکید بر اجرای طرح «آمران سلامت» از سوی این جمعیت در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر پس از فرمایشات مقام معظم رهبری با اجرای طرح «آمران سلامت» به کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شتافت تا مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کند. در این طرح ۱۳ هزار داوطلب مشارکت داشتند.

او با اشاره به اجرای طرح خانه های هلال در سراسر کشور، افزود: ابتکار خانه های هلال احمر با استفاده از ظرفیت داوطلبان؛ کاری ماندگار خواهد بود که به جمعیت هلال احمر برای رسیدن به جامعه ای تاب آور کمک خواهد کرد و ما مصمم هستیم تا پایان دولت دوازدهم تعداد خانه های هلال را به پنج هزار خانه افزایش دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر به افتتاح سایت هوایی جمعیت هلال احمر استان لرستان اشاره کرد و گفت: هزینه هر بالگرد حدود 13 و نیم میلیون دلار  بوده و فردا سایت هوایی در استان لرستان افتتاح می شود که این سایت؛ هدیه جمعیت هلال احمر به مردم غیور این استان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر دولت دوازدهم آمران سلامت جمعیت هلال احمر خانه های هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود