Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@08:48:55 GMT

رایزنی های ظریف در بولیوی

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۹۵۳۸۵

وزیر امورخارجه با رئیس جمهور منتخب بولیوی دیدار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای ظریف دیشب برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب بولیوی وارد لاپاز شد. وزیر امورخارجه در فضای مجازی نوشت: در دیدار با "لوئیس آرسه" رئیس‌جمهور منتخب و معاونش تبریک ایران را ابلاغ و برای آن‌ها و کشورشان بهترین‌ها را آرزو کردم، همچنین درباره روابط سیاسی و اقتصادی هم گفتگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: ظریف ، بولیوی ، آرسه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ظریف بولیوی آرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک و رئیس جمهور آرژانتین با محوریت فناوری

ایلان ماسک میلیاردر و خاویر میلی، رئیس جمهور آزادی‌خواه آرژانتین روز جمعه در محل شرکت خودروهای الکتریکی تسلا با یکدیگر ملاقات کردند و در مورد ترویج بازارهای آزاد و همچنین پروژه‌های بالقوه لیتیوم گفتگو کردند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین گفت که این دو نفر از مقر تسلا در آستین بازدید کردند و در مورد موضوعات مختلف، از نیاز به افزایش نرخ زاد و ولد در سراسر جهان تا پیگیری توسعه فناوری و در عین حال دفاع از آزادی گفتگو کردند.

به نقل از نیویورک پست، ‌جراردو ورتاین(Gerardo Werthein) سفیر جدید آرژانتین در ایالات متحده، در اظهارنظرهایی برای رسانه‌های محلی خاطرنشان کرد که ماسک و میلی همچنین درباره لیتیوم، فلز فوق سبکی که به عنوان کلیدی برای باتری‌های قابل شارژ مورد نیاز برای ناوگان خودروهای الکتریکی آینده تلقی می‌شود، گفتگو کردند.

ورتاین گفته است: ما در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری روی لیتیوم در آرژانتین صحبت کردیم. او افزود:[ماسک] گفته که می‌خواهد به آرژانتین کمک کند.

طبق بیانیه مانوئل آدورنی(Manuel Adorni)، سخنگوی میلی، که در شبکه اجتماعی ایکس X منتشر شد، میلی همچنین حمایت خود در مورد مباحثه حول محور رسانه اجتماعی ایکس ماسک اعلام کرد.

یکشنبه گذشته، یک قاضی دادگاه عالی برزیل تحقیقاتی را در مورد ماسک آغاز کرد، زیرا این میلیاردر گفته بود که حساب‌های کاربری ایکس را که به دستور این قاضی مسدود شده بود، بازمی‌گرداند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت از ازبکستان برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • رایزنی چمران با وزیر کشور برای حل مشکل واردات اتوبوس و واگن مترو از چین
  • دیدار ایلان ماسک و رئیس جمهور آرژانتین با محوریت فناوری