Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: با ادامه شرایط حاد کرونایی در استان یزد و با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی کتابخانه‌های استان یزد به مدت یک هفته دیگر و تا روز ۲۲ آبان‌ماه تعطیل هستند.

«حامد عطارها» بیان کرد: با توجه به تداوم شرایط حاد کرونایی در استان یزد و وضعیت قرمز حاکم بر استان، با تصمیم مجدد ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، تمامی کتابخانه های عمومی استان یزد در هفته جاری از روز ۱۷ تا ۲۲ آبان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصمیم به دلیل تداوم اوج‌گیری بیماری کووید ۱۹ در استان یزد طی هفته‌های اخیر و سیر صعودی مبتلایان بیماری گرفته شده و کتابخانه‌های عمومی استان یزد همراه با سایر مراکز آموزشی و فرهنگی امکان ارائه خدمات حضوری را ندارند.

به گفته معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان،  فعالیت فرهنگی و ترویجی کتابخانه‌ها در هفته جاری نیز در فضای مجازی ادامه خواهد داشت و همکاران کتابدار، میزبان اعضای خود در صفحات مجازی کتابخانه‌ها هستند.

به گزارش ایسنا و به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، عطارها ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط حاضر، کتابخانه‌ها در آینده‌ای نزدیک مجدداً روی اعضا و مراجعان باز شوند و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نهاد كتابخانه هاي عمومي کروناویروس کتابخانه های عمومی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی و بهزیستی استان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان منعقد شد.

وی این تفاهم نامه را در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی و سازمان بهزیستی کشور عنوان و اظهار کرد: مجموعه کتابخانه های عمومی بزرگترین شبکه فرهنگی از حیث کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای ۷۹ باب کتابخانه عمومی است که به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در کتابخانه های عمومی علاوه بر خدمات کتاب محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود و این رویکردی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی سال‌های اخیر به آن توجه بیشتر نموده است.

راهب با بیان اینکه در برخی کتابخانه ها خدمات ویژه ای نیز برای نابینایان و ناشنوایان پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در استان بوشهر، کتابخانه شهید بهشتی برازجان در بخش‌های ناشنوایان و نابینایان و کتابخانه خلیج فارس بوشهر نیز در بخش نابینایان فعال هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: امید داریم در طول مدت تفاهم نامه با پیگیری‌های مجدانه طرفین، گام‌های مثبتی برای کتاب‌خوان کردن و آگاهی بیشتر جامعه هدف بهزیستی برداشته شود.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و اداره کل بهزیستی استان با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی منعقد شد.

کد خبر 6079875

دیگر خبرها

  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد