Web Analytics Made Easy - Statcounter

 منصور حقانی درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: نرخ مصوب برای آموزشگاه‌های رانندگی با توجه به تورم باید به‌روز شود تا گوشه‌ای از مشکلات و معضلات صنف زحمتکش و آسیب پذیر جامعه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه اکثر دفاتر آموزشگاه‌های رانندگی دارای پروانه بهره‌برداری از پلیس راهور هستند، افزود:  برابر ماده ۹۱  تعداد دفاتر آموزشگاه‌های رانندگی که به ۱۵۰ دفتر می‌رسد برابر با مصوبه قانون نظام صنفی و نیز مصوبه هیأت عالی نظارت بر واحدهای صنفی ملزم به دریافت پروانه کسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقانی اضافه کرد: از مدیران این گونه دفاتر دعوت به عمل می آید  برای دریافت پروانه کسب در اسرع وقت  به اتحادیه آژانس‌های تاکسی تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه‌های رانندگی  مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه‌ رانندگی فارس خاطر نشان کرد: ارائه خدمات اینترنتی از سوی این صنف با سابقه ۵۰ ساله  علاوه  بر دسترسی آسان و نیز برقراری امینت مسافران  بستر مناسبی را برای شهروندان جهت  استفاده از این گونه وسائل نقلیه فراهم می کند.

وی در مورد نرخ مصوب آژانس تاکسی تلفنی تصریح کرد: براساس مصوبه ۱۵ مهرماه سال جاری کمیسیون نظارت شهرستان شیراز نرخ مصوب تعدیل  و بر این اساس نرخ ورودی پنج هزار تومان، به ازای هر کیلومتر پیمایش هزار تومان و برای هر دقیقه توقف ۲۶۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: نرخ جدید پیک موتوری نیز بر اساس مصوبه پانزدهم مهرماه سال جاری، ورودی پنج هزار تومان، نیم ساعت نخست ۱۰ هزار تومان، یک ساعت اول  ۱۵ هزار تومان، بیش از یک ساعت دقیقه‌ای ۲۰۰ تومان و کنسلی دو هزار تومان در نظرگرفته شده  و با صدور قبض، شهروندان می توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس اتحادیه اضافه کرد: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره تلفن  ۳۸۳۱۴۸۹۸ الی ۹ و یا با  دور نگار شماره ۳۸۳۱۶۷۹۷ با اتحادیه تماس گیرند تا در کمترین زمان ممکن به شکایت آنها رسیدگی می شود.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: تورم رانندگی شیراز تاکسی تلفنی آژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره دانش افزایی آنالیز فوتبال در آموزشگاه فنی و حرفه ای صنعتگران ورزش

دوره دانش افزایی آنالیز فوتبال در آموزشگاه فنی و حرفه ای صنعتگران ورزش برگزار شد.

طرفداری | آنالیز فوتبال یکی از مباحث مورد علاقه مربیان جوان و علاقه‌مندان به فوتبال هست، آکادمی فوتبال حرفه ای مجید جلالی تکنیکال دایرکتور فدراسیون فوتبال با همکاری آموزشگاه صنعتگران ورزش روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰م و ۳۱م فروردین اقدام به برگزاری دوره مقدماتی و پیشرفته آنالیز فوتبال تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، در استادیوم ورزشی جهان پهلوان غلامرضا تختی تهران کردند، که این دوره با استقبال خوب مربیان و اهالی رسانه همراه بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره دانش افزایی آنالیز فوتبال در آموزشگاه فنی و حرفه ای صنعتگران ورزش
  • تعویض ۴۵۰ شناسنامه جلد قرمز در زنجان
  • ادعای روزنامه آمریکایی درباره تصمیم انتقال دفاتر حماس از قطر
  • ادعای روزنامه آمریکایی درباره انتقال دفاتر حماس به خارج از قطر
  • ۷۲هزار نفر در کشور آموزش‌های هنر را فرا گرفتند
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • کمک ۱۰ میلیارد ریالی پدر شهید برای ساخت مدرسه
  • افتتاح آموزشگاه مشارکتی شش کلاسه در مهدی‌شهر