Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی، روز یکشنبه در جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌ها و شورای ترافیک استان زنجان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان برگزار شد، ساماندهی دوربین‌های نظارتی کنترل ترافیک را ضروری خواند و با تاکید براینکه در بحث تصادفات رانندگی، حتی مرگ یک نفر نیز زیاد است، افزود: جان انسان ها، بسیار مهم است و نباید با خطر و تهدید مواجه شود بنابراین با راهکارهای عملی و اقدامات جدی تر می توان میزان سوانح رانندگی جاده ای درون و برون شهری را به حداقل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه باید با تصمیم‌گیری‌ و تصمیم‌سازی‌های مناسب، مشکلات و دغدغه‌های موجود در حوزه حمل و نقل بار و مسافر در این استان برطرف شود، اظهار داشت: به همین منظور باید موضوع پیشنهادی تشکیل شورای حمل و نقل با حضور معاون عمرانی و مدیرکل فنی استانداری، نیروی انتظامی (پلیس راه و پلیس اطلاعات و امنیت)، اداره اطلاعات، سپاه، دادستانی، بازرسی کل، اداره کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، ارتش، شهرداری و انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل، اجرایی شود تا در رفع مشکلات و دغدغه های حوزه حمل و نقل، اقدامات عملی جدی‌تری صورت گیرد.

حقیقی با بیان اینکه خیلی از مسایل و مشکلات در بخش حوزه حمل و نقل بار و مسافر این استان با اقدامات صورت گرفته برطرف شده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان، دست به تحرکات، تحلیل ها و اطلاع رسانی های تحریک آمیز می زنند نیاز است در این حوزه مهم و اثربخش، تصمیم سازی های بهنگام و پیشگیرانه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید به خاطر بحث پول، جان مردم در جاده های برون شهری به خطر بیفتد و باید با مسببان و خاطیان آن برخورد قانونی لازم صورت گیرد، اظهار داشت: همه باید در بحث کاهش تصادفات درون و برون شهری دست به دست هم بدهند تا میزان آسیب ها و خسارت ها به پائین‌ترین سطح برسد.

استاندار زنجان به موضوع تکدیگری و همچنین ساماندهی دستفروشان و مغازه داران اشاره کرد و افزود: فرمانداران موظف هستند کمیته مبارزه با سدمعبر و تکدیگری ها را فعال کنند و اجازه ندهند برخی افراد با نادیده گرفتن حق و حقوق دیگر مردم و تجاوز به حریم های تعیین شده، چهره شهرهای این استان را زشت کنند.   

حقیقی با تاکید براینکه در این راستا نباید روزی حلال مردم را قطع کرد، خاطرنشان کرد: لازم است دستفروشان و مغازه دارانی که به حریم خیابان و حتی پیاده روها تجاوز کرده اند را در وحله نخست با تذکر و اخطار و سپس با برخورد های قانونی، ساماندهی و در کنار این نیز آنان را مجاب به رعایت پروتکل های بهداشتی کرد.   

برچسب‌ها مرکز مدیریت راه های کشور بهسازی راه ها استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور بهسازی راه ها استانداری زنجان زنجان مرکز مدیریت راه های کشور بهسازی راه ها استانداری زنجان زنجان اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه‌های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی خیلی خوب و دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران خوبمان در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودرو‌ها و همچنین پلیس راهور که توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای بود که نسبت به سال گذشته اتفاق افتاد.

سردارحسینی تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده‌ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده‌ای خوشبختانه شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که انشالله با همین برنامه‌ریزی و با همین حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه بتوانیم به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم حتماً می‌بایستی اقدامات خود در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه باشد.

وی افزود: انتظار داریم از همه بخش‌هایی که در این موضوع نقش و سهم دارند به ویژه سازمان صداوسیما که امسال را انشالله یک سال متفاوت در نظر بگیرند برای اینکه همه این بخش‌ها بتواند در موضوع سلامت مردم در شد آمدی و همچنین در حوزه رانندگی آموزش‌های لازم انتقال پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳