Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۴ شرکت کننده استان با بیش از ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم در کشور به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مهدی طاهری در خصوص مراحل انتخاب شرکت کنندگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم، اظهار کرد: شرکت کنندگان بعد از گذراندن مرحله منطقه‌ای، شهرستانی و استانی، در پایان به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان در مرحله شهرستانی حدود ۷۰۰ نفر و استانی حدود ۳۰۰ نفر بودند که از میان آن‌ها ۱۴ نفر در مرحله کشوری به نمایندگی از استان اصفهان حضور یافته‌اند. ۱۴ شرکت کننده استان اصفهان با بیش از ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ بیست جز قرآن کریم، حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان، دعا و تواشیح در سراسر کشور برگزار می‌شود

وی در مورد شیوه برگزاری مسابقات اضافه کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، در حال حاضر برگزیدگان در هر مرحله در نقاط مختلف کشور توسط اداره اوقاف آن شهر دعوت به مرکز سیمای آن استان شده و برنامه هر کدام از شرکت کنندگان در رشته مربوطه ضبط می‌شود.

طاهری افزود: برنامه شرکت کنندگان از ۸ آذر ماه به مدت یک هفته از شبکه قرآن پخش و همزمان به صورت زنده توسط داوران در برنامه داوری خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مورد نحوه پذیرش و ثبت نام علاقه مندان برای شرکت در مسابقات سال آینده، اظهار کرد: دوره ثبت‌نام از اسفند ماه سال جاری خواهد بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی سازمان اوقاف امور کشور اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است، چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت استودیویی ضبط شده و قضاوت و داوری مسابقات با پخش هم‌زمان آن از رسانه ملی انجام می‌شود تا از اعلام نتایج زودهنگام جلوگیری شود.

نمایندگان استان اصفهان در این مسابقات با حضور در ساختمان پخش مرکز صدا و سیمای استان، در بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات کشوری شرکت کردند.

شرکت کنندگان استان در بخش بانوان نیز روز جمعه ۲۳ آبانماه، به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این مسابقات شرکت کرده و با داورانی که در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف استقرار یافته‌اند در ارتباط خواهند بود.

کد خبر 454144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کنندگان داوری مسابقات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اصفهان قاریان قرآن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کنندگان امور قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟