Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوان قاسمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تعطیلی گسترده ای بر فضای ورزش کشور حاکم است، بیان کرد: :از مجموع یک هزار و ۲۰۰ باشگاه بدنسازی در خوزستان، حدود ۷۰۰ باشگاه در اهواز فعال بوده و بقیه در شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه از تعطیلی آنها بسیار ناراحت هستیم ولی چاره‌ای نداریم افزود: تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با ویروس کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسمی، برگزاری هرگونه مسابقات از جمله مچاندازی، پرورش اندام کلاسیک، بدنسازی و قوی‌ترین مردان و ... را منوط به مهار کرونا در جامعه دانست و افزود:برنامه‌هایی از جمله میزبانی مسابقات کشوری را در دستور کار داریم که شیوع کرونا ما را محدود کرده است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره به اینکه برخی از قهرمانان آسیایی و جهانی بدنسازی و پرورش اندام کشور، خوزستانی هستند، گفت: صادق احمدی، سجاد حیدری چگنی، احمدرضا عبدالهی و مسلم صحتی ورزشکاران خوزستان مدال های آسیایی و جهانی برای کشورمان کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: باشگاه داران شرایط خوبی ندارند و تعطیلی بیش از اندازه به آنها ضرر زده است. از وضعیت باشگاه داران مطلع هستیم و می‌دانیم در این مدت خسارت بسیاری دیده‌اند، اما شیوع کرونا در خوزستان زیاد است و باید به دقت مسایل ایمنی و بهداشتی رعایت شود.

به گزارش ایرنا باشگاه ها و استخرهای خوزستان مدت‌هاست که فعالیت نکرده اند و برخی از باشگاه‌های بدنسازی به دلیل نداشتن فعالیت به مدت طولانی، توان لازم برای ادامه فعالیت را ندارند و برخی متولیان آنها در حال فروش لوازم باشگاه‌های خود هستند.

برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خوزستان اهواز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خوزستان اهواز اخبار کنکور پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فعالیت‌ های آموزشی از یکشنبه در اسرائیل تعطیل شد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صبح فردا و طی روزهای آینده، هیچگونه فعالیت آموزشی نباید در اسرائیل برگزار شود.

به گزارش فارس؛ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کرد که از صبح فردا و طی روزهای آینده، هیچگونه فعالیت آموزشی نباید در اسرائیل برگزار شود.

وی همچنین اعلام کرد که جبهه داخلی این رژیم طی دوره آتی، به سرعت تمام هشدارهای لازم را اعلام خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «ما  سازوکار دفاعی خود را در راستای تهدیداتی که با آن روبرو هستیم ، فعال کرده و از نزدیک نیز با آمریکا در هماهنگی هستیم.

این در حالی است که ساعتی پیش رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قطعی گسترده برق در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

پس از آن بود که  گروه سایبری انتقام‌جویان، مسئولیت قطع برق در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله تل آویو، روش هاعین، آراد، مودیعین، بئر شوع و نتانیاه را بر عهده گرفت.

این گروه سایبری اعلام کرد در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، زیرساخت‌های توزیع برق را از شمال تا جنوب سرزمین‌های اشغالی چند بار مورد هدف قرار داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شدند
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • تمدید دستور العمل شرایط فوق العاده در رژیم صهیونیستی
  • بنادر مسافری قشم تعطیل شد
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • ازسرگیری فعالیت خطوط هوایی رژیم صهیونیستی/رامون همچنان تعطیل است!
  • تمام فعالیت‌های آموزشی در اسرائیل تعطیل شد
  • تمام فعالیت‌ های آموزشی از یکشنبه در اسرائیل تعطیل شد