Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهور استان  سمنان گفت: بیش از ۷ هزار موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این استان متوقف هستند که مقرر شد به وسائط نقلیه‌ متوقف  شده، تسهیلاتی اعطا شود تا مردم بتوانند موتور سیکلت‌های خود را ترخیص کنند. او افزود: مالکان ،نمایندگان قانونی  و متصرفان قانونی این موتور سیکلت‌ها با دردست داشتن مدارک لازم اعم از سند خودرو، کارت ملی خودرو، و دیگر اسناد مربوط به موتورسیکلت خود می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگی ادامه داد: در این طرح افرادی که  گواهی نامه رانندگی و بیمه نامه ندارند و یا موتورسیکلت بدون پلاک دارند و حتی اتباع هم می‌توانند نسبت به ترخیص اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت ابراز داشت: موتورسیکلت هایی که خلافی نیز دارند نیز با تقسیط خلافی می توانند رفع توقیف  شوند.
او تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با بیمه‌های این استان ، جریمه تاخیر بیمه نامه‌ها هم بخشیده می شود. انتهای پیام/ ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی ورانندگی استان سمنان موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز

مهندس ابوالحسینی جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد در نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان  گفت:  بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز پنج شنبه ساعت ۱۲ تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ممنوع شد.

وی با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به اینکه بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محور‌های تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال کنند.

پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • فروش خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در استان سمنان
  • فروش ۵۰ میلیاردی خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در سمنان
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات
  • باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان منهدم شد
  • ترافیک در مسیر ورودی و خروجی مشهد پرحجم است