Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی، مراحل و مدارک لازم جهت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر تدبیر فرمانده ناجا و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال مردم، مقرر شده است که ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی (توقیف طولانی مدت در پارکینگ) با کاهش تشریفات غیرضروری اداری همراه با سازوکاری جدید از طریق ۱۰۷۰ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در سراسر کشور انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی سید هاشمی مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی  با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: از امروز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی شروع شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

وی‌افزود: آن دسته از مالکین یا متصرفینی که موتور سیکلت آن‌ها از ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و فرآیند ترخیص را انجام دهند.

سیدهاشمی تصریح کرد: مدارکی که متقاضیان باید برای دریافت این خدمت ارایه دهند شامل کارت ملی مالک یا وکالت‌نامه محضری متصرف یا معرفی نامه نماینده قانونی اشخاص حقوقی، سندمالکیت (برگ سبز)، کارت موتور، قبض رسید پارکینگ، آخرین بیمه‌نامه شخص ثالث می‌شود که پس از بررسی آن‌ها توسط دفاتر، مراتب جهت تایید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال شده و متقاضی می‌تواند پس از اخذ تاییدیه جهت دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کند.

وی در پایان با اشاره به کوتاه بودن مدت زمان ارایه این خدمت و بحرانی بودن وضعیت کنونی شیوع کرونا، از مردم خواست مراجعه به دفاتر را به روز‌های پایانی موکول نکنند تا مجموعه دفاتر پلیس+۱۰ بتوانند خدمتی سریع و با کیفیت را ارایه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موتور پارکینگ ناجا پلیس 10 پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از مردم درخواست کرد تا از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز  در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط در نظر گرفته است. 

بهرام آبادی  ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ های دیگر نیز در سمت های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور یابند. 

وی افزود: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده کنند. 

تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم قرآنی امام حسنی‌ها(ع)

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا شده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند.

سرهنگ بهرام آبادی در پایان گفت: همچنین به منظور کاهش ترافیک در  این محدوده سایر رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری  جهت تردد استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودرو سواری از گمرکات در سال گذشته
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی سواری از گمرکات
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات
  • عکس| اولین تانک ارتش آمریکا؛ زره‌پوشی با طراحی رنو