Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایان گیگز سرمربی ولز و اسطوره منچستریونایتد به علت خشونت خانگی علیه همسرش یکشنبه گذشته توسط نیروهای پلیس دستگیر شد و حالا برادرش رودری به شدت از او انتقاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رودری برادر ۴۳ ساله رایان گیگز سالهاست که رابطه بدی با برادرش دارد چرا که رایان به هم خوردن رابطه رودری و همسر سابقش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودری در مورد رایان گفت:

” همه ما نقاط ضعفی داریم. رایان معتاد به روابط با زن هاست. برای رایان بعد از ان اتفاقات خیلی متاسف شدم. دوران کاری بزرگی داشته است اما من هیچ خیانتی نکردم و او بود که همه چیز را به هم زد.”

گیگز که سالها پیش از همسر اولش جدا شده بود اخیرا به علت خشونت علیه همسر دومش کیت گرتویل توسط ماموران پلیس دستگیر شده بود. رایان گیگز ۴۳ ساله به خشونت علیه کیت ۳۶ ساله متهم است و باید به زودی در دادگاه حضور پیدا کند. البته سرمربی تیم ملی ولز در بیانیه ای اتهام ضرب و شتم همسر خود را رد کرده است و گفته است که به همکاری با نیروهای پلیس در مورد تحقیقات در این زمینه ادامه می دهد.

ماموران پلیس پس از تماس همسایه ها یکشنبه شب به خانه رایان گیگز سرمربی نیم ملی فوتبال ولز مراجعه کردند و آثار ضرب و جرح را روی بدن همسر دومش گیگز دیدند. از سویی دنی پدر گیگز در این باره گفته است:

” رایان به هیچ وجه اهل خشونت نیست.”

یکی از منابع نزدیک به خانواده گیگز گفته است که دلیل کتک کاری رایان گیگز و همسر دومش مربوط به خیانت این بازیکن به وی بوده است.

فدراسیون فوتبال ولز فعلا گیگز را از هدایت تیم ملی فوتبال این کشور معلق کرده است و او در سه بازی آینده هدایت تیم ملی کشورش را به عهده نخواهد داشت و رابرت پیج دستیار گیگز موقتا هدایت تیم را به عهده می گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رایان گیگز رایان گیگز سرمربی ولز فدراسیون فوتبال ولز رایان گیگز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • (ویدئو) پایان شکست ناپذیری دوین هِنی به دستان رایان گارسیا رقم خورد!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • گل دیدنی رایان خرافنبرخ به فولام (فولام 1-2 لیورپول)
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • ۶۷ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب در شهریار راهی کمپ شدند
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!