Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:52:34 GMT

آنسو فاتی و مینیسک پاره، پدیده بر سر دوراهی بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۰۳۰۳۴

آنسو فاتی و مینیسک پاره، پدیده بر سر دوراهی بزرگ

آنسو فاتی پدیده 18 ساله بارسلونا روز گذشته در جریان بازی با رئال بتیس با مصدومیتی شدید مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز از سری مسابقات هفته نهم لالیگا میزبان رئال بتیس بود و موفق شد در یک بازی پرگل حریف خود را با نتیجه 5-2 شکست دهد.

رخ دادن یک اتفاق در بازی بارسلونا و رئال بتیس باعث شد که پیروزی تیم کاتالانی تا حدودی به کام هوادارانش تلخ شود؛ آنسو فاتی، پدیده جوان بارسلونا در جریان نیمه اول بازی دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اگرچه فاتی تا پایان نیمه اول به کار خود ادامه داد اما در بین دو نیمه تعویض شد و جای خود را به لیونل مسی داد. ساعاتی پس از بازی باشگاه بارسلونا بیانیه ای پیرامون مصدومیت پدیده جوان خود منتشر کرد:« آنسو فاتی تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته و دچار پارگی در مینیسک داخلی زانوی چپ شده است»

 

در مورد دوری او از میادین گمانه زنی های زیادی می شود اما طبق گزارش آاس همه چیز بستگی به تصمیم خود فاتی دارد. او یا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد که در این صورت تا ماه مارس یعنی 4 ماه دیگر قادر به بازگشت نخواهد بود و یا اینکه زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار بگیرد که در این صورت هشت هفته به دور از میادین خواهد بود.

جوان بودن فاتی می تواند کمک کند تا او بدون جراحی هم بتواند به میادین برگردد اما همیشه این ریسک وجود دارد که مصدومیت با برخورد شدید دیگر بازگردد. همچنین یک گزینه دیگر برداشتن قسمت آسیب دیده منیسک است اما این مساله هم خطرات خاص خود را خواهد داشت.

در هر صورت برای دوری فاتی باید مقطعی بین 2 تا 4 ماه را در نظر داشت و رونالد کومان سرمربی بارسا باید به فکر پر کردن جای خالی پدیده تیمش باشد.

 

 

بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکنان بارسلونا آنسو فاتی آنسو فاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۰۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • دوراهی سنا برای تیک تاک
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم